piątek, 16 sierpnia 2013

Przepraszamy

Nie damy rady pisać tego bloga dale :( Wiem jesteśmy okropne wredne i w ogóle.....
Jeśli  by ktoś chciał zaczęłyśmy( VViki,Ola+ Sasi) pisać nowego bloga http://our-crazy-way.blogspot.com/ Bardzo prosimy o przeczytanie...
I jeszcze raz przepraszamy
                                                                                         Kochające was VViki i Ola

wtorek, 7 maja 2013

Rozdział 20 "Tylko ty"

*.* Paczadłami Alex *.*
Nie tylko Viki musiała zjawić się u Em. Do mnie także zadzwonił Marcin i powiedział żebym pojechała do niej. Wiedziałam o co chodzi i byłam mega szczęśliwa że Marcin to zrobił. Gdy już dojechałam na miejscu byli już : Sara, Em, Marcin, Kami i reszta chłopaków. Podeszłam do nich i Marcin powiedział:
- Ok wszystko jest gotowe. Porozrzucałem kartki przy domu Em, żeby Viki się trochę namęczyła w szukaniu nas (oby nie poczuła się jak w Slendermanie), a my wtedy gdy ona będzie męczyła się z tym  będziemy czekali na nią w domu Em ok ???
- Spoko. O zobaczcie widzę Viki.... szybko chodźcie -powiedziałam 
- Ok to ruchy- odpowiedział Marcin
Czekaliśmy z niecierpliwością na przybycie Viki do wyznaczonego celu, a dokładnie do pokoju od Em gdzie było wszystko idealnie zaplanowane. Czas mijał i mijał aż nagle............
drzwi uchyliły się, w pokoju światło było zgaszone i po chwili weszła Viki i zaczęło się...
My wyskoczyliśmy z prezentami wykonanymi własnoręcznie, mini tortem i wielkim napisem : VIKI TO DLA CIEBIE NA POŻEGNANIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ona zamarła i szczena jej opadła, a my z bananami na twarzy czekaliśmy aż się ocknie. Marcin podszedł do niej pocałował jej i powiedział:
- Kochanie to impreza niespodzianka dla ciebie przed twoim wyjazdem.
-...... łał po prostu łał, jesteście wspaniali, Thank You Very Mach.- powiedziała i przytuliła Marcina
- Cieszymy się że ci się podoba chodź zjedzmy coś dobrego i bawmy się.
- Hahaha ok 
Impreza mijała super.  Na początku Viki rozpakowywała prezenty. Ja i Sara podarowałyśmy jej filmik opisujący ją i naszą przyjaźń. Em dała jej przerobione zdjęcie jej i Viki które jest na wielkim zegarze + filmik z naszych zawodów na pamiątkę ( Em dała każdemu ten filmik, ale Viki dała tak oficjalnie), Kami upiekła jej mini tort, a chłopcy oprócz Marcina dali jej deskorolkę do ćwiczeń. Od każdego z nas dał jej pamiątkę żeby o nas pamiętała jak już wyjedzie. Impreza trwała dalej. Bawiliśmy się, tańczyliśmy i wymyślaliśmy śmieszne układy taneczne, było karaoke, butelka, prawda czy wyzwanie, dziewczyny malowały chłopaków hahahahahahah było zajebiście. Viki była taka szczęśliwa. Przynajmniej teraz bo już jutro wyjeżdża.
Nagle muzyka ucichła, na mały podest wszedł Marcin, Viki i my wszyscy spojrzeliśmy w jego stronę ,a Marcin powiedział:
- Viki wiesz jaka ważna dla mnie jesteś i jak ważny jest ten dzisiejszy dzień i ta chwila. Bo oprócz imprezy niespodzianki dla ciebie jest także dzisiaj rocznica. Już miesiąc jesteśmy ze sobą i z tej okazji chciałbym ci dać pewien prezent ode mnie! Kocham cię <3 Damian puszczaj !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Z głośników poleciała piosenka "Tylko Ty". Viki była wniebowzięta. Słuchała jak Marcin dla niej śpiewał i po prostu zabrakło jej słów by opisać jak się cieszy. Cieszyłam się i ja, bo Viki jest szczęśliwa, a także to ja podsunęłam pomysł Marcinowi z tą piosenką. Wszyscy byli tacy zachwyceni. Gdy Marcin skończył swój występ Viki podbiegła do niego, skoczyła mu w ramiona i pocałowała go. Potem podbiegła do nas wszystkich, przytuliła nas i podziękowała za tak wspaniały wieczór. Dobiegała godzina 23.00 i pomału  musieliśmy się zbierać bo to nie obóz i rodzice się o nas  martwią. Ehh no cóż. Posprzątaliśmy, Viki jeszcze raz podziękowała za to przyjęcie i  rozeszliśmy się pełni smutku że jutro opuści nas nasza Viki............       
^.^Paczadłami Viki ^.^
To wszystko było cudowne. Niestety musiałam się już zbierać. Gdy już byłam w domu, mama mi powiedziała....
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
I jak ?? Kochamy ta piosenkę !!!! Wiemy krótki.... następny postaramy się by był dłuższy !!!

piątek, 3 maja 2013

Rozdział 19 " Tyle słońca w całym mieście"

d: Paczadłami Viki :P
Niestety musiałam zejść. Obiad mijał w ciszy do puki moja mama nie zapytała:
- No to jak Ci minął obóz ??
- Dobrze.. - powiedziałam.
- A czemu nie przyszłaś się z nami przywitać na zawodach ?
- A bo mi się nie chciało...- i nastała cisza, którą po chwili przerwała moja mama
- Nie złość się na nas że musimy wyjechać, to nie nasza wina
- Nie wasza, a czyja w takim razie?
- Y... Dobra nasza, ale co mieliśmy zrobić ??
- Nie wiem... może się mnie zapytać o zdanie ??
- I tak nie masz nic do powiedzenia, i tak z nami pojedziesz!
- A może nie ?
- A to niby kto by się tobą opiekował ??
- Na razie nie wiem !! Potrzebuje czasu na przemyślenie tego wszystkiego...- I znowu nastała cisza. Gdy już odniosłam talerze do zlewu i chciała iść na górę mama powiedziała:
- Masz 2 tygodnie...
- Na co ??
- Na wymyślenie gdzie chcesz zostać..- Szczerze to się strasznie ucieszyłam, ale nie dałam tego po sobie poznać.
,...*.*Paczadłami Alex*.*...,
Gdy zbliżała się godzina wyjścia na lody z Em poszłam do łazienki się trochu ogarnąć. O koło 14.45 wzięłam telefon trochę kasy i szybko wybiegłam z domu doszłam na rynek i ku mojemu zdziwieniu nie tylko Em tam była................................................................................
okazało się że i Viki i Sara a także nasi chłopcy  wraz z Kami byli, cała ekipa znowu razem
Każdy wybrał sobie według jego smaku : Ja wzięłam : malina i kokosowe, Viki : smerfowe, ciasteczkowe i toffi z polewą toffi, Sara: jagodowe i truskawkowe, Em: śmietankowe i miętowe, Kami: pomarańczowe, sorbet wiśniowy i waniliowe, Kamil: podobne jak ja tylko zamiast maliny wziął pistacjowe, Marcin : czekoladowe i miętowe, Damian: mango i tiramizu, Kevin: bananowe, śmietankowe i toffi. No długo to zleciało ale gdy każdy już miał siedliśmy i zaczęliśmy jeść. W trakcie trochę się wydurnialiśmy z tymi lodami ale z wariatami tak bywa :P Jak już zjedliśmy Sara wpadła na pomysł żeby przejść się na spacer po parku i porobić trochę zdjęć. Czas zleciał bardzo szybko, ale przyjemnie. Jak wyszliśmy z parku wróciliśmy jeszcze na chwile na rynek, bo mama Em poprosiła ją o zrobienie zakupów, a gdy ona robiła zakupy ja, Viki i Sara spotkałyśmy znajomych z klasy którzy powiedzieli że za parę dni u nas w szkole są zawody z nożnej dziewcząt i my mamy być w drużynie. Zdziwiło nas to, ale że lubimy nożną i nawet umiemy grać to zgodziłyśmy się. Chodziliśmy i chodziliśmy jeszcze po rynku myśląc co by ciekawego zrobić. Niestety nic nie wymyśliliśmy, więc zaczełyśmy latac i śpiewać "Tyle słońca w całym mieście". Około 17.30 rozeszliśmy się do domów. Viki poszła z Marcinem, Em poszła z Sarą , ja z Kamilem, a po Kami, Damiana i Kevina przyjechał brat Kami.

^.^ Paczadłami Viki ^.^
Następne 2 tygodnie minęły dobrze. W szkole wszystko zostało przez nas nadrobione. Było też dużo śmiechu np. Pierwszy dzień wiosny. Każda klasa nominowała 1 kandydatkę do miss wiosny. U nas zgłosiła się Paula ( przyjaciółka od kuzynki Em). zamiast na miss ustylizowałyśmy ją śmiesznie, bardzo śmiesznie, miała nawet moją hulajnogę, wiec wygrała xD. W Polsce jak to w Polsce po "pierwszym" dniu wiosny spadł śnieg -,-. Śnieżek biały i kłębiasty padał do samych świąt .. Wielkanocy. No w końcu dużo osób się modliło o śnieg na święta, pewnie zapomnieli dodać na które. Czas mijał, a ja nadal nic nie wymyśliłam. Nikomu o tym na razie nie mówiłam.. nie chce robić zbędnych nadziei. W końcu postanowiłam się kogoś poradzić, trafiło na Kami, w końcu miała bardzo podobną sytuacje, tyle że ona ma brat, a ja nie. Ona powiedziała mi żeby znaleźć osobę która mi z chęcią pomoże i do której będę miął zaufanie. W dzień upłynięcia terminu wymyśliłam, powiedziałam o moim pomyśle rodzicom, a oni powiedzieli że się zastanowią. Następny tydzień mijał dość smętnie, moi rodzice jeszcze się zastanawiali, a ja żyłam w niepewności. Dzień przed wyjazdem, Marcin powiedział że mam przyjechać, pod dom Emmy, zdziwiło mnie to, ale wzięłam rower i pojechałam....
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
 No to mamy kolejny rozdziałik....OMG już 19 i jak ??? :)

wtorek, 30 kwietnia 2013

Rozdział 18 "Miliony monet''

                                                 ,...*.*Paczadłami Alex*.*...,
Podchody przebiegały bardzo dziwnie. Zadania jakie dostaliśmy były bardzo śmieszne, ale zarazem bardzo ciekawe. W końcu po długich długich poszukiwaniach doszliśmy do wyznaczonego celu i co zobaczyliśmy...... stały tam nasza opiekunka i trenerka a z nimi...... stał MROZU!!!! Czaicie ??? Okazało się że niespodzianką dla nas był mini koncert Mroza!!! Byłam wniebowzięta. Bardzo go lubię i cenię jako artystę. Bawiliśmy się świetnie na koniec zaśpiewał ,,Miliony monet''. To było wspaniałe!!!! Innym tez się strasznie podobało. Podziękowaliśmy za mały chodź zajebisty koncert i około 23 wróciliśmy do ogniska. Tam czekała na nas bardzo "romantyczna" niespodzianka. Starsi tancerzy zorganizowali wycieczkę między polami, pomiędzy świecącymi jeziorkami, a na końcu dróżki czekał na nas ogromny koc na którym mieliśmy się rozłożyć i oglądać gwiazdy oraz wspominać czasy całego obozu. To było naprawdę wspaniałe. Leżałam wtulona w Kamila i wspominałam to czego już nie będzie. Tak samo robiły Viki, Sara i Em. Nie chciałam żeby ta chwila się skończyła. Siedziałam i myślałam aż nagle Kamil powiedział:
- Alex co taka smutna jesteś?
- Eh wiesz Kamil nie mogę uwierzyć ze to się kończy.
- No cóż czasu nie zatrzymasz, ale przynajmniej nadal będziemy razem.
- No tak ale przecież Viki wyjeżdża co ja bez niej zrobię ?
- Nie martw się coś wykombinujemy.
- Dziękuje że mnie tak pocieszasz. Jestem szczęściarą że mam tak wspaniałego chłopaka.
- Heh dziękuje, a ty jesteś też wspaniała. Nie wiem co bym zrobił gdybym cię nie poznał.
- Słodkie :)
- Chodź tu :*
Kamil dał mi gorącego buziaka żebym zapamiętała ten moment i około 23.40 musieliśmy się zbierać. Doszliśmy do ogniska i zauważyliśmy tylko jak nasza opiekunka płacze. Natychmiast wszyscy podbiegliśmy ja przytulić. Po chwili powiedziała:
- No cóż moi drodzy obóz dobiegł końca. Strasznie mi smutno, bo jesteście wspaniali i to wszyscy!!! Dziękuje wam za te chwile. Wróćcie teraz do swoich pokoi i spakujcie się. Rano zobaczymy się ostatni raz. To do widzenia moi drodzy!
Nagle wszyscy zaczęli krzyczeć:
- NNNNNNNIIIIIIEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I oczywiście zaczęli płakać, ale w końcu kto by się nie rozpłakał nawet chłopcom poleciała łza, bo w końcu ten obóz to było spełnienie marzeń. Pożegnaliśmy się z wszystkimi i około 24 wróciliśmy do pokoi. Dziewczyny zaczęły się pakować, a ja jedyna nie. Leżałam na łóżku i cały czas myślałam o tym co przeżyłam w tym obozie, ile super ludzi poznałam, jak dobrze się bawiłam, ile radości i zarazem bólu sprawiły mi treningi, nasz zwycięstwo... TO BYŁO NIESAMOWITE PO PROSTU !!!! Nagle usłyszałam jak Viki mówi do mnie:
- Alex czemu się nie pakujesz
Ja lekkie zaćmienie, a potem odpowiedziałam:
- O już już sorki nie mogę znieść tego że to koniec.
- Spokojnie dasz rade.
- Eh masz racje dobra idę się spakować
- No tylko szybko, bo się nie wyśpisz.
- Heh ok.
Przytuliłyśmy się po przyjacielsku i natychmiast poszłam się pakować. Gdy była 24.25 szybko ubrałam pidżamkę, wskoczyłam do łóżka i z uśmiechem na twarzy zasnęłam.
Zbudził mnie blask słońca który dobijał się przez nasze okno, a także sms od Kamila o treści ,,wstawaj kotku czas odjeżdżać :*'' wygrzebałam się z łóżka i co było najgorsze. Nie otworzyłam obu oczu a tu nade mną Sara, Viki i Em wrzeszczące:
- Alex wstawaj za 10 minut mamy autobus !!!!!!!!!!- Okazało się że zaspałam. Pędem poleciałam do łazienki, jakoś się ogarnęłam, potem zaczęłam grzebać w ciuchach, ale tak żeby znowu się nie pakować, ubrałam pierwsze lepsze, wzięłam telefon, resztę rzeczy, kurtkę, walizkę i przed samym wyjściem chwyciłam tylko jabłko i wybiegłam mega susem wybiegłam z pokoju, a za mną dziewczyny. Sprawdziły jeszcze czy niczego nie zapomniały, zamknęły pokój i próbując mnie dogonić biegły. Dosłownie na ostatnią chwile zdążyłyśmy. Autobus by prawie odjechał. Widziałam tylko jak Kamil i reszta chłopaków rozglądali się za nami i gdy nagle nas zauważyli odetchnęli z ulgą. Wsiadłyśmy i o 9.00 wyjechaliśmy. Podróż do domu była ciężka ale z drugiej strony cieszyłam się że zobaczę się z rodziną i starymi znajomymi ze szkoły, ale z jeszcze innej strony będę musiała nadrobić to co działo się w szkole wtedy kiedy ja byłam na obiedzie no cóż THIS IS LIFE!
Po około godzinie dojechaliśmy na miejsce pożegnaliśmy się jeszcze raz ze wszystkimi i wyszliśmy. Na miejscu czekali już na nas rodzice. Pobiegliśmy się przywitać. Potem każdy z nas wrócił do siebie. Gdy tylko weszłam do domu zobaczyłam że mama zrobiła mój ulubiony obiad i jak miałam usiąść żeby go zjeść zaczęło się :
- Alex i jak ci się podobało ???? Opowiadaj !!!
Ja bez za wahania zaczęłam ...... mówiłam i mówiłam chyba jakąś godzinę. Przerwał mi dzwonek mojego telefonu. To była Em i Viki zaprosiły mnie na lody. Powiedziałam chętnie, ale to później, bo teraz musiałam się rozpakować. Byłam bardzo słaba więc położyłam się na chwile i zasnęłam. W tym czasie ktoś zadzwonił do naszego domu to Kamil który przyszedł mnie odwiedzić. Zobaczył mnie jak słodko spałam. Podszedł i położył się ze mną. Poczułam jego obecność, ale nie chciałam się budzić, bo to było bardzo miłe uczucie. Jednak po 20 minutach obudziłam się. Kamil uśmiechał się do mnie i po chwili powiedział:
- Jak się spało :*
- Dobrze nie wiedziałam że do mnie przyjdziesz. Fuks że rodzice nas nie widzieli.
- Heh no dzwonił twój telefon to chyba była Viki.
- A no tak miałyśmy iść na lody.
- O mogę z wami. Wezmę też chłopaków.
- Spoko.
Około 12.00 poszliśmy na mały spacer. Gdy wróciliśmy każdy z nas poszedł do naszego znajomego ze szkoły aby dowiedzieć się co musi nadrobić. Było tego tak dużo że masakra, ale przynajmniej byliśmy na obozie. Jak już dowiedziałam się o wszystkim wróciłam na obiad który mi wystygnął, ale nadal mi smakował.
:*~Paczadłami Viki ~<3
Wróciłam do domu i szczerze to nawet się nie przywitałam, od razu poszłam do swojego pokoju i zamknęłam się w nim. Zaczęłam się rozpakowywać. Gdy już się rozpakowałam, dostałam Sms od Em, czy nie pójdę z nią na lody, zgodziłam się.  Była godzina 12, a na lody omówiłyśmy się o 15, więc miałam dla siebie dużo czasu, postanowiłam że zobaczę co tam w świecie słychać, przez cały obóz nie miałam dostępu do kompa. Boże jak ja to przeżyłam ???? Włączyłam telewizor na 4fun i akurat leciała Lajk Czart, przy okazji włączyłam też laptopa, weszłam na fb i popisałam z kumpelami. W telewizji usłyszałam nowy kawałek 1D , ja, jak to ja, Directioners, od razu zaczęłam słuchać, było to oczywiście "One Way Or Another". Później mój przyjemny dzień się skończył, bo mama zawołała mnie na obiad....
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Po pierwsze: kocham OWOA <3 ~ VViki (wiem że trochę późno o tym informuje XD )
Po drugie: Jak się podoba rozdział ???

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Rozdział 17 „Ktoś mnie pokochał”

 ^_^ Paczadłami Viki ^_^
Byłam strasznie happy !! Wygraliśmy !!! Szłam na naradę z Kami, szczerze to ona jest bardzo fajna! Byłyśmy już pod salą, spotkałyśmy tam Emmę. W trójkę usiadłyśmy na przygotowanej ławce  reszta naszej paczki stała po drugiej stronie sali. Weszła nasza trenerka i zaczęła przemowę:
- Jestem z was bardzo dumna!! Mam kilka spraw do przekazania. Po pierwsze związku z tym że jutro kończy się obóz,  zostanie zorganizowane ognisko pożegnalne. Będzie ono dzisiaj o 18.00. Druga sprawa jest związana z wczorajszym zwycięstwem, co roku drużyna która zajmie 1 miejsce wyjeżdża na Europejskie Zawody Tańca Młodzieży, które odbędą się  w Londynie, czekam na was o 18.00. - powiedziała trenerka, a ja miałam zaciesza, nareszcie pojadę do Londynu! Z resztą to ciekawa historia, na początku tego roku w naszej szkole była organizowana wycieczka do Londynu, ale w tedy nie chciałam jechać. Po kilku miesiącach kiedy zachciało mi się na nią pojechać, to tego dnia co się na maksa nakręciłam, okazało się ze wycieczka jest odwołana, bo jest za mało osób. Ironia losu, co nie? Dobra wracając do rzeczy. Odprowadziłam Kami do jej pokoju i poszłam z Em idę do naszego. W pokoju czekały już na nas Alex i Sara. Siedziały i grzebały w swoich walizkach, bo szukały czegoś na pożegnalne ognisko. Powiedziałam żeby nie rozkopywały ciuchów po pokoju, bo potem będzie dużo sprzątania. Trochę ogarnęły i Em powiedziała:
- Wiecie dziewczyny nie mogę w to uwierzyć że jutro obóz się kończy.
- Masz racje Em szkoda, ale przecież za niedługo wrócimy do naszych starych znajomych, do rodziny i ogólnie będzie super tylko jedna rzecz będzie okropna- powiedziała Alex
- Jaka ?- zapytałam
- Przecież ty będziesz musiała wyjechać do USA.
- No tak. Co ja bez was zrobię! Ale wiecie co może uda mi się coś wykombinować i może zostanę z Polsce,a jak nie to spotkamy się na Zawodach z Londynie
- No ok,ale będziemy za tobą tęsknić - powiedziała Sara
- O dziewczyny damy rade. Jesteśmy silne!!!
- Heh prawda Viki - odpowiedziała Alex
- No to chodźcie przytulmy się !!!
Była godzina 14.00 więc postanowiłyśmy iść co zjeść. Jak doszłyśmy już do stołówki czekali tam na nas Kami z naszymi chłopakami. Przywitaliśmy i poszliśmy...
Gdy już wybraliśmy sobie jedzenie, usiedliśmy przy jednym stole, my wszystkie przytulone do naszych chłopców, a Kami sama więc zapytałam się jej :
- Kam, a ty czemu nie masz chłopaka ? Jesteś przecież taka ładna !
- Heh nie kłam. Miałam kiedyś kogoś, ale no jakoś nam nie udało się. Czekam po prostu na tego odpowiedniego :)
- Ok rozumiem
Jedzonko było dobre. Wróciliśmy do siebie jednak przed wejściem do pokoju Kamil powiedział:
- No to może spotkamy się za chwile i zrobimy coś superowego żeby zapamiętać ten ostatni dzień w obozie?
- Pewnie, ale co zrobimy ? - zapytałam
- Hmm..może teraz pójdziemy gdzieś a jak wrócimy i spotkamy się, a pożegnalnym ognisku to może wieczorem zrobimy ostatnie pidżama party ? - powiedział Marcin
- Łał spoko pomysł. To będzie mega wieczór - powiedziała Alex
- Ok, ale gdzie teraz pójdziemy ????? - zapytała Sara
- Kurcze nie wiem. - odpowiedział Marcin
- Mam pomysł może  pójdziemy na jakiś spacer tak po prostu. Słyszałam że nie daleko jest Aleja Gwiazd Polskiej Muzyki- powiedziała Em
- O spoko pomysł taki romantyczny spacer hahahahah :P , żartuje spacer super ekipy :P- odpowiedziała Alex
- No ok to co idziemy ?- zapytał Damian
- Pewnie to chodźmy - odpowiedziała Sara.
I poszliśmy. Spacerowaliśmy około godziny gdy natknęliśmy się właśnie na tą Aleje Gwiazd o której mówiła Emma. Od razu zaczęliśmy robić sobie zdjęcia. Co prawda nie było tam naszych ulubionych artystów, ale i tak niektórych znamy i nawet lubimy więc czemu nie. Po tym długim spacerze poszliśmy na rynek. Tam coś zjedliśmy, powygłupialiśmy się, po spacerowaliśmy i około 16.30 wróciliśmy do obozu żeby się przygotować do ogniska.

,...*.* Paczadłami Alex*.*...,
 Pożegnaliśmy się z chłopakami i Kami. Weszłyśmy do pokoju i od razu : ja poszłam do łazienki, Viki i Em poszły szukać jakiś ciuchów, a Sara poszła podładować telefon i zaczynała się pomału pakować żeby jutro rano nie trzeba było tego robić. Potem zamieniłyśmy się i tak dalej i tak dalej. W końcu o 17.25 byłyśmy prawie gotowe do wyjścia Sara i Viki poszły na małe poprawki, Em szukała jeszcze jakiś kolczyków, a ja akurat rozmawiałam z mamą przez telefon i opowiadałam jej co u mnie słychać. Gdy tym razem byłyśmy naprawdę gotowe każda z nas wzięła torbę, jakąś kurtkę, telefon i wyszłyśmy.  Ze względu na bardzo fajną pogodę ja byłam ubrana tak, Em tak, Sara tak, Viki tak. Po drodze spotkałyśmy Kamila, Marcina, Damiana, Kevina oraz Kami i razem wyszliśmy na zewnątrz siebie z uśmiechem, a w środku czuliśmy smutek. Kiedy zaszliśmy na miejsce spotkania ognisko się już paliło, a większość ludu już czekała. Kiedy byliśmy już przy ognisku zobaczyliśmy jak nasza trenerka i opiekunka wstają i zaczynaja przemowę, a brzmiała ona tak :
- Moi kochani... to już ostatnie nasz spotkanie na którym jesteśmy wszyscy. Jutro już jest koniec obozu i żeby udczcić te ostatnie chwile spotykamy się tu na uroczystym ognisku. Najpierw omówimy cały obóz i rozdamy nagrody, podziękowania i wyróżnienia, a potem mamy dla was małą niespodziankę. Teraz przemówi dyrektor obozu....
- No i dobiegł końca ten wspaniały czas. Jestem z was dumny, bo jak się okazuje w Polsce są wspaniali tancerze i ciesze się że mogłem stworzyć ten obóz aby tacy jak wy mogli spełniać swoje marzenia i realizować swoją pasje i talent. Mam także nadzieje że gdy za rok będzie kolejny obóz również nas odwiedzicie/ ale powiedźcie szczerze: Podobało wam się !?
 I nagle wszyscy :
- TAAAKKKKKK !!!!!!!!!!!!!
- No to dobrze a teraz odbędzie się rozdanie nagród !!!! Zapraszam opiekunki każdej grupy na rozdanie.
Czekaliśmy cali podjarani gdy wyszła nasza opiekunka i zaczęła mówić:
- Na początku chciałam pogratulować mojej grupie. Jesteście cudowni. Drzemie w was taka energia i taka radość!! No dobrze to teraz wielkie wyróżnienie dla Kami oraz chłopcom za ułożenie bardzo dobrej choreografii oraz znalezienie odpowiedniej piosenki do naszych tańców. Potem chce podziękować dziewczynom: Viki, Alex, Sarze i Em za pomoc w przygotowaniach do różnych imprez, treningach, próbach i zawodach. Dziękuje im także za ich zaangażowanie w tańcu oraz to że gdy wszyscy byli na załamaniu, bo wasza trenerka była chora wy zastąpiłyście ją i nie poddałyście się. Kochane jesteście. No choćby moje córki( tu się zaśmiała), dziękuje wam jeszcze raz wszystkim i zapraszam mam dla was dyplomy i małe upominki.
Słowa jakie powiedziała nam opiekunka były wspaniałe!!! Prezenty jakie otrzymałyśmy od opiekunki to karnety na między narodowe zawody taneczne żebyśmy poszły pooglądać oraz upominki w postaci rzeczy do tańca itp....
    Gdy już rozdawanie nagród się zakończyło pani trenerka zaprosiła nas na poczęstunek oraz poszliśmy przy ognisku piec pianki i wtedy jedna ze starszych dziewczyn wyciągnęła gitarę i zaczęła grać „Ktoś mnie pokochał”, a reszta śpiewała . Wieczór mijał super. Nie mogłyśmy uwierzyć w to co do tej pory przeżyłyśmy i to co przeżyjemy.
Około 21.00 opiekunka i trenerka wstały i powiedziały że mają dla nas pewne zadanie. Otóż zorganizowały nam podchody w wersji tanecznej oraz muzycznej. Podzieliliśmy się na grupy. Oczywista oczywistość była taka że mój skład to: Viki, Sara, Em, Kami i nasi kochani chłopcy. Najbardziej zajebisty skład wszech czasów :) Dostaliśmy specjalne koszulki, pani wytłumaczyła nam zasady i rozdzieliliśmy się. Wyruszyliśmy na poszukiwanie zadań. Jeżeli je spełnimy to na końcu takich jakby podchodów czeka na nas NIESPODZIANKA.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Bardzo, bardzo, bardzo, bardzo przepraszamy ze nie dodałyśmy, ale złożyło się na to kilka rzeczy np.:
szkoła, masa sprawdzianów, brak dostępu do internetu, Korba od Viki itd. Ta wiemy rozdział taki se... postaramy się by następny był lepszy. A i jeszcze pytanko :
- Wolicie rozdziały krótsze, a 2 razy w tygodniu czy dłuższe i 1 w tygodniu ???


Stare piosenki.... I <3 

wtorek, 9 kwietnia 2013

Rozdział 16 "Burn it down"

,...*.*Paczadłami Alex*.*...,
Poprzedni wieczór był świetny !!! Nasze wygłupy były nie możliwe do opisania, ale nadszedł czas na powagę, bo dzisiaj zawody! Ja wstałam najwcześniej, zjadłam porządne śniadanie i zaczęłam wszystkich budzić bo zawody są na 10 a już jest 7.25. Wzięłam płytkę, włożyłam ją do wieży i na fulla puściłam refren "Burn it down'' od Linkin Park. Gdy wszyscy usłyszeli piosenkę zobaczyłam jak Viki z Marcinem , Em z Kevinem i Sara z Damianem i Kami spadają z łóżek, a mój Kamil jeszcze sobie smacznie śpi. Chłopaki podeszli do jego łóżka, jednym zamachem zrzucili go z łóżka i zaczęli krzyczeć :
-Stary wstawaj spóźnimy się na zawody !!!!- Kamil zerwał się na równe nogi i pobiegł do swojego pokoju, a za nim reszta chłopaków. Dziewczyny jadły śniadanie, a ja w tym czasie byłam w łazience. Kami po śniadaniu podziękowała za szalone pidżama party i wrócił do swojego pokoju. Zaczęłyśmy się ubierać. Był taki ruch w naszym pokoju że ja nie umiałam znaleźć swojej spódniczki, Viki zgubiła koszulkę, Sara nie umiała założyć swoich butów, bo w jednej ręce miała telefon, bo akurat dzwonili jej rodzice, a Em kręciła się po pokoju w poszukiwaniu swojego kołnierzyka. Masakra jakaś!!! Przez 40 minut był u nas harmider. Jak byłyśmy prawie gotowe, każda się poprawiła i przejrzała w lustrze, by poprawić swój strój i fryzurę. Ja byłam ubrana i uczesana tak, Em tak, Sara tak i Viki tak. Później każda spakowała torbę z podręcznymi rzeczami i około 9.40 byłyśmy gotowe do wyjścia, pełne energii i zapału do wygrania tych zawodów. Wyszłyśmy i po paru minutach dotarłyśmy na miejsce zbiórki. Okazało się że wszyscy już na nas czekają od 10 minut. Byli na nas trochu źli ale wybaczyli i poszliśmy w stronę autobusu. Jechaliśmy i jechaliśmy aż wreszcie dojechaliśmy. Pikawy zaczęły nam szybciej bić, jak zobaczyliśmy ilość zespołów jakie tam były, tą ogromną sale, tych srogich jurorów i te wszystkie oczy wpatrzone w nas. Zawody zaczynały się za 20 minut więc postanowiliśmy obczaić innych tancerzy. Było około 100 grup, wszyscy profesjonaliści i tak odpicowani że szok. Wszystkim nam zbladły miny. Przed wejściem zawołał nas trener i poprosił o zbiórkę. Wytłumaczył nam zasady zawodów i powiedział że najpierw występują starsze grupy my w tym czasie mamy się przebrać, a na koniec młodsze czyli my. To co widziałam na parkiecie było niemożliwe !!! Taki poziom jacy zaprezentowali tancerze innych miast był dla mnie szokiem i aż się bałam że wszystko zapomnę. Viki,Emma i Sara też nie mogły uwierzyć. O 12.35 weszła nasza grupa starszych tancerzy, byliśmy pewni że będą musieli się mega postarać żeby chociaż zdobyć 3 miejsce. Ich układ był świetny. Od początku szło im dobrze, zauważyłam że jurorom się podoba. Jednak zauważyłam także że inni tancerze kombinują jak zmylić naszych, razem z ekipą postanowiłam ich śledzić. Na szczęście nic się nie stało do końca występu naszych tancerzy i poszło im wspaniale. Jurorzy docenili to i dali im wysokie noty. Po 2 godzinach nadszedł czas na ogłoszenie wyników dla zaawansowanych tancerzy. Atmosfera była na pięta i nagle........... wyniki zostały podane i nasi starsi tancerze zdobyli 3 miejsce !!! Byliśmy wszyscy mega zadowoleni :D. Po 1 części zawodów było 30 minut przerwy i w tym czasie przygotowywaliśmy się do naszego występu.Widziałam że niektórzy inni uczestnicy nas nie lubią, ale nie przejmowałam się opinią innych patrzyłam tylko na to żebyśmy my doszli jak najdalej.
Czas mijał masakrycznie szybko i te 30 min, opłynęło jak zazwyczaj 10 minut. Zaczęła się 2 część. Najpierw występowali z województwa pomorskiego itp. Aż w końcu nadszedł nasz występ. Przed wejściem na parkiet podbiegła do nas trenerka i opiekunka która powiedziała :
- Kochani choćby nie wiem co się stało jesteście wspaniali, mam nadzieje że pójdzie wam wspaniale i że jurorzy docenią wasz wspaniały talent. Może nie jesteście profesjonalistami, ale wiem że dacie radę.
Potem trenerka dodał:
- Pamiętajcie najważniejsze to wiara w siebie, nie poddawajcie się i nie przejmujcie tym co inni sądzą i wiedzcie że jesteśmy z was dumni! NO TO DAJCIE CZADU MOI DRODZY !!!!!!!!!!!!!!!
Przed występem myślałam że przyjdzie moja mama i rodzice od reszty, ale nikt się nie pojawił, byliśmy tym zawiedzeni jednak na razie to opiekunka i trenerka byli naszymi rodzicami. Słowa jakie nam przekazali dotarły prosto do naszych serc. Wyszliśmy na parkiet, wszyscy wzrok na nas, my bladzi jak wampiry i nastąpiła cisza...... staliśmy, staliśmy i nagle poleciała piosenka, a konkretnie Rude Boy od Rihanny i nasze nogi same poszły w ruch. Najpierw byłam w nieciekawym nastroju, ale gdy zobaczyłam jak na salę wbiegają nasi rodzice po prostu moja radość była nieograniczona. Natychmiast zaczęli krzyczeć, klaskać, robić zdjęcia, co prawda czasami mnie to wkurza, ale jestem szczęśliwa ze jednak nie zapomnieli o moim występie  Gdy nastąpił koniec byliśmy wyczerpani, ale zadowoleni bo występ poszedł nam dobrze. Czekaliśmy na oceny.............. i nagle dostaliśmy : 10,10,8,8,9 czyli 45 punktów na 50. Trener był z nas dumny, bo to wysoka nota.
^_^ Paczadłami Viki ^_^
Jaki stres ! Dostaliśmy 45 punktów, wszyscy mówią że to dużo, ale dla mnie to jednak za mało! Według mnie układ wyszedł nam świetnie, biorąc pod uwagę stres i to że nasi rodzice przyszli. Wiem powinnam się cieszyć, ale ja nie z tych, szczególnie przez to że przez nich będę musiała wyjechać do Stanów. Byłam na nich zła, ale to w sumie dobrze, bo mogłam się wyżyć w tańcu. Po układzie poszłam od razu do szatni, nie chciałam się z nimi widzieć. Razem ze mną poszła Kami, w szatni zapytałam się jej:
- A ty czemu nie poszłaś do rodziców ??
- Moich tu niema
- Czemu ?
- Wiesz miałam podobną sytuację jak ty, ale tak bardzo nie chciałam wyjeżdżać że  ich żeby mogłam zostać z bratem w Polsce. Wież mój brat tu studiuje i zostawili mu dom, a on nie miał nic przeciwko, więc zostałam tu.
- Aha, gdybym ja miała starszego brata to też spróbowałabym ich ubłagać, ale nie mam !
- Nie martw się coś wymyślisz !- później pogadałam jeszcze z Kami i przyszła po nas Sara mówiąc że za chwile będą ogłaszane wyniki. Wyszłyśmy z przebieralni i udałyśmy się do naszej grupy. Jaki stres! Stanęłam koło Kami i Em, a za mną stał Marcin i obejmował mnie. Dobrze ze nasi rodzice siedzą na drugim końcu sali, no w końcu nie wiem jak by reagowali, wiecie rodzice -,-. Dobra wracamy do rzeczy. Staliśmy tam i słuchaliśmy tych tekstów typu "Wszyscy byli świetni, ale...". Czekaliśmy i czekaliśmy, aż wreszcie powiedzieli:
- Pierwsze miejsce zdobywa grupa z Nysy- i tu tamta grupa wybuchła radością i wszyscy próbowali ich uciszyć, kiedy już ucichli gościu na scenie zaczął dalej mówić- oraz grupa z Opola- AAAAAA!! Wszyscy cieszyli i skakali, teraz to nas trzeba było uciszać, kiedy jakimś cudem ucichliśmy, ten gościu zaś powiedział- W takim razie czeka nas jeszcze dogrywka!!- co ??? Dogrywka ??? Mieliśmy 45 minut! Szybko, całą grupą poszliśmy do przebieralni i zaczął się rozmowa:
- Drodzy ! Jesteśmy z was bardzo dumne!!- powiedziała opiekunka
- Ale co z dogrywką ??- zapytał ktoś z grupy
- No właśnie ! Może zaprezentujecie swój pierwszy układ ??- powiedziała trenerka
- No ale czy to wystarczy ? - znowu ktoś z grupy
- No właśnie !! Powinniśmy pokazać coś lepszego !!- ktoś inny
- Kochani mamy tylko 40 minut, nie zdążymy z nowym układem !- powiedziała trenerka
- Ej ! Pamiętacie jak na początku obozu każdy pokazywał kroki które mu najlepiej wychodzą ??Może zrobimy tak że każdy będzie je prezentować na środku, a reszta będzie tańczyć pierwszy układ i tak co chwile będzie się zmieniały osoby na środku ??- Powiedziała Emma
- To jest niezłe !! To na co jeszcze czekamy ?! Do roboty !!- powiedziała trenerka. Nasz układ przypominał trochę to. Każdy po kolei wychodził na środek i pokazywało co mu wychodzi najlepiej. Sara, Em, Alex i ja jesteśmy razem i wylądowałyśmy na końcu.
- To był świetny pomysł !! No to mamy świetny układ !! Zostało 5 minut, więc chodźmy. - powiedziała trenerka i wszyscy poszli za nią. Okazało się że występujemy drudzy, więc zasiedliśmy na miejscach z przodu. Tamta grupa miała naprawdę dobry układ, ale miałam nadzieje że to my wygramy. Stres był niemożliwy !!!! Nagle usłyszeliśmy w głośnikach : ,A teraz na parkiet zapraszamy 2 zwycięską grupę z Opola''. W gardle mi zaschło, nogi miałam jak z waty, w głowie pełno myśli ale i tak dumna wyszłam na scenę, a za mną reszta i zaczęło się. Słyszałam tylko jak cała sala nam dopinguje, a jurorzy patrzą na nas ze strasznym minami, ale widać było że są nami zaintrygowani i że im się po prostu podoba. Nasz występ poszedł tak jak sobie wymarzyliśmy czy w skrócie: Zajebiście ! Zmęczeni ukłoniliśmy się i szybko pobiegliśmy do trenerki i opiekunki. One do nas podleciały i mocno nas przytulili i powiedziały że to był wspaniały występ i na pewno wygramy.

,...*.* Paczadłami Alex *.*...,
Poszliśmy się przebrać w eleganckie ciuchy. Przez ten czas jurorzy decydowali kto ma wygrać my czy grupa z Nysy. Byłam strasznie zniecierpliwiona i bałam się wyniku jednak czułam że mamy szansę wygrać. Wróciliśmy na salę i czekaliśmy na werdykt.....
Nareszcie po 20 minutach wyszli z pokoju i jeden z nich powiedział:
- Uwaga mamy już ostateczny wynik, prosimy o ustawienie się obydwu grup na środku, a my zaraz powiemy kto wygra...
Od tego wszystkiego zrobiło mi się słabo, ale stałam twardo na nogach. Obok mnie stała Viki, Em, Sara, a za nami nasi chłopcy którzy nas obejmowali. Dobrze że rodzice tego nie widzieli ;)
Czekaliśmy, czekaliśmy i czekaliśmy. Atmosfera była napięta, stres masakryczny obok nas stała trenerka oraz opiekunka. Trzymaliśmy się całą grupą za ręce i stało się :
- ZWYCIĘSKĄ GRUPĄ PIERWSZYCH OGÓLNO POLSKICH ZAWODÓW TANECZNYCH DLA MŁODZIEŻY JEST GRUPA KTÓRA WYGRAŁA JEDNYM GŁOSEM !!!!!!!!!!!!!!!! 
CZYLI ...................................... :

                                GRUPA Z OPOLA PROSZĘ PAŃSTWA !!!!!!!!!!!!!! :D

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
Wybuchły okrzyki radości !!! Nie mogliśmy w to uwierzyć. Wszyscy zaczęli skakać szaleć, niektórzy płakać ze szczęścia tak jak np: nasza trenerka i to było nie możliwe !!!!! Po tym co usłyszeliśmy nie mogliśmy uwierzyć. Dziewczyny zaczęły piszczeć z radości, rodzice podlecieli do nas i razem z nami się radowali, a w tym samym czasie Kamil podbiegł do mnie, przytulił mnie i pocałował. Gdy już opanowaliśmy naszą radość podeszli do nas jurorzy pogratulowali nam, wręczyli puchar, medale i dyplomy oraz wyróżnienia w danej dodatkowej kategorii. Przed zrobieniem zdjęcia pamiątkowego nagle ktoś wyszedł z tłumu który był na sali i jak zobaczyliśmy kto to był to o mało co nie zemdlałam: TO BYŁA SŁYNNA TANCERKA HIP HOPU : ANNA JUJKA która widziała nasz występ i przyszła nam pogratulować zwycięstwa. Trenerka i opiekunka powiedziały żebyśmy podeszły do niej, a ona powiedziała :
- Gratuluje wam zwycięstwa, jesteście niesamowici!!!
- Dziękujemy bardzo!
- Wasz układ mnie zaskoczył. Połączyliście różne style taneczne i wyszło coś niesamowitego. Jeszcze raz gratuluje.
- Bardzo dziękujemy, nie wiedzieliśmy że pani tu będzie. Bardzo panią uwielbiam i cenię pani słowo- powiedziałam
- Cieszę się. No moi drodzy muszę już uciekać a wam życzę powodzenia i kolejnych sukcesów w tańcu.
- Do widzenia :)
Po tych wszystkich emocjach zawody się zakończyły. Zrobiliśmy pamiątkowe zdjęcie, parę osób nam jeszcze pogratulowało, poszliśmy spakować rzeczy, pożegnaliśmy się z rodzicami i z uśmiechem od ucha do ucha wróciliśmy do autobusu. Około 17.00 dojechaliśmy do obozu gdzie nasza pani wzięła nas na naradę...
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Proszę kolejny rozdział !!! I jak się podoba ?? Mamy nadzieje że dobrze nam idzie prowadzenie tego bloga i że wam się rozdziały podobają :) Jak tak to liczymy na komentarze ;)
                                                      PS:(Kochamy tą piosenkę) :D                                   

sobota, 6 kwietnia 2013

Libster Award

"Nominacja od Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Nominacja od Natuśka z tego bloga (warto przeczytać).

( Z racji tego ze jesteśmy 2 będziemy odpowiadać osobno)
1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
VViki: Miałam pomysł oraz wenę i nie chciałam tego zmarnować, ale nie chciałam też pisać bloga sama wiec poprosiłam Ole o pomoc. 
Ola:  Od dłuższego czasu strasznie się nudziłam ale wiedziałam że muszę to jakoś wykorzystać więc kiedy Viki powiedziała o tym blogu bez za wachania zgodziłam się jej pomóc w prowadzeniu go.
2.Skąd pomysł na fabułę?
VViki: Zazwyczaj jak przeczytałam nowy rozdział jakiegoś opowiadania, a później mi się nudziło to sobie tak myślałam o tych opowiadania i tak jakoś stworzyłam coś podobnego do tej historyjki.
Ola: Od czasu do czasu najdzie mnie ciekawa wena np: gdy idę na spacer mam dużo myśli i wtedy wpadam na pomysł kolejnego rozdziału wracam do domu i zaczynam pisać.
3.Uosobiłeś/Uosobiłaś się z główna bohaterką?
VViki: Tak najczęściej pisze oczami Viki, ale nieraz zamieniam się z Olą.
Ola: Ta wyżej dobrze gada :P najczęściej piszę oczami Alex ale czasami zamieniam się z Viki.
4.Jaki jest twój ulubiony komentarz?
VViki: Nie mam ulubionego komentarza, każdy komentarz w którym widzę że ktoś czyta jest dla mnie motywacją.
Ola: Każdy komentarz jest świetny, daje mi on poczucie że jednak ktoś czyta naszego bloga a i mam nadzieje że będzie ich coraz więcej
5.Co byś zrobił/zrobiła gdyby ktoś zhakował twoje konto i bloga?
VViki: Namierzyłabym go, wzięła siekierę i rozwaliłabym mu komputer w drobny mak. A jeśli to by nie pomogło to znowu do niego przyszła i tym razem rozwaliłabym mu głowę tą siekierą. (Hahaha ta moja wyobraźnia)
Ola: Hmm ... co bym zrobiła? Znalazła go, zhakowała a potem wywaliła jego komputer przez okno i powiedziałabym mu takie rzeczy że by gościa zatkało !!!
6.Gdybyś miał/miała napisać książkę? O czym by ona była?
VViki: Jeśli chodzi o książkę to wydaje mi się że napisałabym coś bardziej "tajemniczego" i "mroczniejszego" od tego opowiadanie, ale na pewno zawierała by jakieś zabawne elementy. Jeśli chodzi o bohaterów były byto albo potwory( wampiry, wilkołaki Itp.) albo normalni ludzie wmieszani w jakąś tajemnice ( coś na bazie Tajemnic Domu Anubisa).( Kiedy to pisałam przeszedł tu mój brat i powiedział że myślał że jak książką będę pisać to już o jakiś psychopatach hahaha)
Ola: Szczerze mówiąc nie myślałam jeszcze o pisaniu książki ale gdyby jednak to napisałabym coś bardziej nie realnego jakiś tajemniczy,fantastyczny świat w której mała krucha osóbka poznaje go albo coś w rodzaju pamiętnika jakieś znanej podróżniczki która poznaje świat którego nikt inny dotąd nie widział.
7.Twój idol/idolka? [tylko jedna osoba]
VViki: Nie umiem wymienić jednej osoby, ale każdy z moich idoli i idolek nauczył mnie czegoś.
Ola: Nie umiem wymienić jednej osoby.
8. Bez czego nie przeżyjesz?
VViki: Bez jedzenia i wody XD A i telefonu z muzyką i moich przyjaciół. 
Ola: Powietrza :D ( hahahaha ) nie na pewno nie wytrzymałam bym dnia bez muzyki , przyjaciół i odpałów.
9.Ulubiony posiłek.
VViki: Różnego rodzaju fastfood'y i Spaghetti oraz płatki Cini Minis  
Ola: Ooooo lubię każde jedzenie ^.^ najbardziej sałatki, spaghetti itp....
10.Opisz swojego idealnego chłopaka. 
VViki: Powinien być miły, szalony, fajny oraz zawsze powinien mnie kochać. Eee z wyglądu nie mam specjalnych oczekiwań, ale ale dobrze by było gdyby był ładny i przystojny.
Ola: Eeeeeeeee...... loading ... musi być przede wszystkim normalnym chłopakiem i musi mnie rozśmieszać
11.Masz ulubionego misia lub maskotkę? Jak tak, to opisz go.
VViki: Tak, jest to miś mający około 1m wzrostu i aktualnie jest ubrany w koszulkę mojego brata(10 lat). Miś został wygrany w taką łapka w takiej wielkiej maszynie( 5m x 5m) jakieś 6 lat temu ( i że ja takie szczegóły pamiętam).
Ola:O tak mam pare miśków z młodych lat. Najbardziej kochałam takiego pieska, z wyglądu przypomina huskiego. Ma około 50 cm wzrostu, niebieskie oczka , szare futerko i jest bardzo milusi.Jak byłam mała lubiłam się nim bawić. Teraz siedzi na półce ale nie mam zamiaru go wyrzucić.

Pytania :
  1. Co cię natchnęło do założenia bloga?
  2. Skąd pomysł na właśnie takiego bloga i taką fabułę?
  3. Jakie jest twoje ulubione zajęcie?
  4. Kto cię inspiruje?
  5. Jakie jest twoje marzenie lub plany na przyszłość?
  6. Jaka jest twoja pasja?
  7. Czy zrobiłeś coś kiedyś zwariowanego, ale takiego bardzo?
  8. Jaki jest twój ulubiony przedmiot codziennego użytku?
  9. Jakich lubisz chłopaków?
  10. Co według ciebie oznacz miłość i przyjaźń ?
  11.  Jaka/Jaki jesteś? Opisz swój charakter. 

piątek, 5 kwietnia 2013

Rozdział 15 "Więc chodź pomaluj mój świat"

^.^Paczadłami Viki^.^
Wstałam, a raczej wygramoliłam się z łóżka i spojrzałam na zegarek na którym była wyświetlona godzina 7.39, dziwne było to że dziewczyny jeszcze śpią. No ale cóż, bywa! Postanowiłam coś zjeść, a mianowicie płatki z mlekiem lub jak to woli mleko z płatkami. Osobiście wole płatki z mlekiem, a szczególnie Cini Minis, no wiecie te kanibale co się w reklamie zjadają. Po zjedzeniu bardzo pożywnego śniadania zaczęłam się ubierać w swój strój. Gdy wykonałam tą niezmiernie trudną czynność, postanowiłam obudzić śpiochy, bo już była 8.01, zostało tylko 59 minut wiec lepiej nie zwlekać. Najpierw podeszłam do Sary, bo ją najłatwiej obudzić, wzięłam komórkę i puściłam na fula Gangnam Style przy jej uchu, a ona się zerwała jak z procy i powiedziała:
- Nie znęcając się nade mną potworze !!!
- Zaraz.. zastanowię się jeszcze !!
- Ta masz czas do puki nie wyjdę z łazienki!!- powiedziała wzięła ciuchy i poszła do łazienki. Teraz czas na Alex, na początek zrobiłam to samo co Sarze, ale nie podziało i musiałam sięgnąć po coś innego, więzłam miskę z wodą i zaczęłam ją chlapać. Ona wstała i powiedziała|:
- Czy to już dzisiaj Lany Poniedziałek  ??
- Nie, ale trochę zaspałaś!- ona spojrzała na zegarek i szybko zerwał się z łózka. Teraz tylko Em.
W pierw wzięłam muzykę, ale to nie podziałało, później wzięłam wodę, ale to też nie działo aż podeszłam do nie i zepchnęłam ja na ziemie razem z kołdrą .
- Co k*rwa ??
- Wstawaj !!
- Nie! Ta podłoga jest taka wygodna!
- Dobra jak tam chcesz  !!- powiedziałam i sobie poszam. Siadałam na łóżku i zaczęłam słuchać muzyki.
Czekałam i czekałam na dziewczyny, a one kurde takie leniuchy śpią do późna, a potem jak głupie latają, o właśnie Sara przeleciała i Emm o mały włos by się wywaliła hahahahaha!!!
Dobra byłyśmy już wszystkie gotowe, ale ciężko było. Całe dziewczyny. Była już 8.50 więc wyszłyśmy kierując się w stronę sali na próbę ostateczną. Było nieciekawie, bo niektóre osoby zapomniały układu i trzeba było zostać. Nie byłyśmy zadowolone z tego, bo za niedługo miał być koncert, konkretniej o 13.00, a my kurde do 11 na sali i ćwiczyć,  no cóż to nasza pasja więc trzeba wytrzymać. Gdy nareszcie skończyła się próba trener i opiekunka jeszcze raz powiedzieli nam o jutrzejszych zawodach, a także rozdała nam stroje( każdy miał takie sam) i powiedziała że skoro jutro są zawody to za 2 dni kończy się obóz i cała magia tego miejsca pryśnie jak bańka mydlana. Opiekunka powiedziała ostatnie słowo, a my tylko:
- Aha-  i biegiem, a raczej sprintem do pokoju i zaczęłyśmy się przygotowywać.Gdy ja jedząc mały lancz siedziałam na łóżku oświeciło i szybko powiedziałam :
-My przeca biletów jeszcze nie mamy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- Powiedziałam Sarze żeby pobiegła do Damiana po bilety, a ona w ręczniku do chłopaków hahahahahahah, ale po 10 minutach wróciła z biletami !!!!! Ufff !!! Dobra ja już zjadłam mały lunch, Alex się wykąpała, Em się ubrała, a Sara zdobyła bilety, a teraz zmiana! I tak w kółko! I NARESZCIE !!!! Po 45 minutach ciężkiej pracy skończyłyśmy! Ja byłam ubrana i uczesana tak, Em tak, Sara tak i Alex tak. Była 12:15 więc postanowiłyśmy już wyjść. Do miejsca koncertu dzieliła nas 10 minut drogi. Podczas trasy Em zaczęła rozmowę:
- Ej dzisiaj jest 14 tak ??
- No, a co ??- powiedziała Sara
- Za dwa tygodnie Wielkanoc, wiec chciałam was się spytać co chciałybyście dostać ??
- Ja nowego keyboard'a !- Powiedziała Sara
- Ja gitarę elektryczną !!! Bo trochu nudzi mnie ta normalna! - odpowiedziałam
- A ja nowy aparat !!- powiedziała Alex
- A ty ??- skierowałam to pytanie do Em
- Ja gitarę basową, bo kuzyn w ferie trochę mnie uczył i spodobało mi się to.
- A to ciekawe- powiedziałam
- Co ??- zapytały
- No paczcie Alex ma perkusję, Sara keyboard, Em chce gitarę basową, a ja elektryczną, więc wychodzi na to ze w przyszłości stworzymy zespół który będzie się nazywał "Zaharianki"- odpowiedziałam
- Okkkkkkkk, yyy możemy stworzyć zespół, ale "Zaharianki" to on się nie będzie nazywał- odpowiedziała Alex
- A cicho bądź- powiedziałam z wyrzutem
- Tak w ogóle to niezły pomysł, no prócz nazwy ! - powiedziała Em
- Dobra dosyć tych rozmów już jesteśmy ! - poinformowała nas Sara. Przed budynkiem była wielka kolejka, wiec czekałyśmy w niej około 15 minut. Jak doszłyśmy na swoje miejsca była 12:41. Po 20 minutach na scenę weszli prowadzący i powiedzieli że za chwile wystąpi Honey z piosenkami "Lalalove" i "Sabotaż"( przypominam że to nie jest koncert tylko Eweliny, ale Festiwal Polskiej Muzyki Współczesnej), po niej wystąpił Enej z "Skrzydlate Ręce" i "Tak Smakuje Życie", Natalia Szroeder z piosenką "Jane" oraz "Wszystkiego na raz" którą śpiewała razem z Liberem,wystąpił też Mrozu z "1000 metrów nad ziemią" i "Rollercoaster" . I nareszcie weszła Ewelina, która zaśpiewała "Nieodporny rozum" i "W stronę słońca", było mega. Po niej weszła jeszcze Ewa Farna która też bardzo lubię, na równo z Eweliną, Ewa zaśpiewała "Razem sam na sam" i "Ewakuacja". To już był niestety koniec, ale prowadzący poinformował nas że Ewelina będzie rozdawać autografy, niestety tylko Ewelina, reszta nie ma czasu i nie może. Szybko wyszłyśmy i poszłyśmy do kolejki po autograf. Stałyśmy tam chyba jakąś godzinę, aż nareszcie doszłyśmy. Huraaa !! Podeszłyśmy w 4 i podałyśmy zdjęcie.
- Dla kogo ?? - powiedziała Ewelina
- Dla Viki z Zaharianek - odpowiedziałam, Ewelina się na mnie dziwnie popatrzała, a Alex walnęła mnie w tył głowy - Ej, no co ?? Przecież tak będzie się nazywał nasz zespół !
- Ta, ale dopiero jak z Marsa przyjadę.- powiedziała Alex 
- No to będę czekać - odpowiedziałam i zwróciła się w stronę Eweliny, ona się dziwnie na nas patrzała i zapytała nas:
- Ej czy wy nie jesteście z tego obozu tancerskiego ?? - Zatkało mnie.
- Eeee, no tak. Kojarzysz nas ??- powiedziała zdziwiona Em
- No jasne !! Szukając choreografii w necie natrafiłam na filmik z próbami z waszego obozu !! Zajebiście tańczycie !!!
- Dzięki !! A ty zajebiście śpiewasz !!!- powiedziała Sara
- Ej ! Mam pomysł! Potrzebuje tancerzy do nowego teledysku, może chcecie w nim zatańczyć??
- No jasne !! - odpowiedziałam
- Potrzebuje 10 tancerzy !! Załatwicie ?? - spytała nas Ewelina
- Damy rade !! - powiedziała Alex
- Mam nadzieje! Tu macie mój numer !! Jak załatwicie to zadzwońcie !- Powiedziała Ewelina i wręczyła nam wizytówkę.
- Ok! Ej, a może wpadniesz jutro na zawody ??
- Z chęcią !!!
- Dobra może podpisz nam te zdjęcia i my zmykamy bo reszta się niecierpliwi- powiedziała Alex. Po rozmowie i rozdaniu autografów wróciłyśmy do obozu.
,...*.* Paczadłami Alex*.*... 
 Z powodu tego że byłyśmy zmęczone postanowiłyśmy obejrzeć jakiś film. Najpierw ja i Viki poszłyśmy wybrać film, a Em i Sara poszły skombinować parę kocy i oczywiście jakieś przekąski. Po dłuższych namysłach doszłyśmy do ugody i wybrałyśmy komedie romantyczna. Gdy wróciłyśmy do obozu przed naszym pokojem siedzieli: Damian, Kamil, Marcin i Kevin oraz ku naszemu zdziwieniu Kami. Cała 5 poprosiła nas o wspólna pidżama party żeby się odstresować przed jutrzejszymi zawodami. Wbiłam poprosić Natasze o jeszcze 2 koce, a ona bez za wahania pożyczyła. Nie wiedziałam ze taka popularna osoba będzie mi taka pomocna. No nareszcie było wszystko gotowe więc mogliśmy zacząć nasze party. Najpierw obejrzeliśmy film i chłopakom się nie podobał bo nie było jak oni to powiedzieli, tych niesamowitych wybuchów pościgów i tej sensacyjnej akcji więc zrobiłyśmy im akcję i zaczęła się wielka bitwa na poduszki. Potem zaczęliśmy się wydurniać. Viki jeździła Marcinowi na baranach, mnie Kamil cały czas podnosił,całował i łaskotał a Em, Sara, Kevin, Kami i Damian zaczęli rzucać się po łózkach  Ale przecież zabawa to zabawa nie ma co. Po tej całej zabawie postanowiliśmy zagrać w butelkę. Pod czas gry dowiedziałam się naprawdę kilku ciekawych rzeczy np. Kami gra na gitarze elektrycznej, Viki lubi Kamila na 75%, ulubionym filmem Kevina który kiedykolwiek był puszczany u nich na lekcjach jest "Gwiezdne jaja", Sara kiedyś bujała się w starszym bracie Emmy i wiele innych ciekawostek. Później postanowiliśmy zrobić małe karaoke i dziewczyny zaczęły śpiewać "Więc chodź pomaluj mój świat" hahahaha muzyka z podstawówki mi się przypomina.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
No mamy kolejny rozdział !!! Hahahahaha ta jak moja mama chciała by jej ściągnąć ta piosenkę na komórkę to mi tydzień po głowie leciała !!! A wy wolicie płatki z mlekiem czy mleko z płatkami ?? Za niedługo( najprawdopodobniej we wtorek) będzie kolejny rozdział i tam będzie się działo ;-)

wtorek, 2 kwietnia 2013

Rozdział 14 "Thank You Very Much"

^_^ Paczadłami Viki ^_^
Byłyśmy jeszcze trochę zmęczone po całej tej wczorajszej sytuacji, ale z drugiej strony byłyśmy happy, bo już nigdy nie zobaczymy Izy i jej szpetnej twarzy. Ponieważ był środek tygodnia szykowałam się z dziewczynami do treningu. Przed samym wyjściem zapukała do nas nasza opiekunka i oznajmiła nam że dzisiaj będzie specjalny występ starszych tancerzy promujący nowe układy, a także będzie próba generalna do zawodów. Trochę się obawiałyśmy że zapomnimy układu, ale powiedziałyśmy sobie:
-Damy radę - i po chwili weszłam z Alex i Emm na salę. Sara dołączyła do nas później bo trochę źle się czuła jednak nie odpuści próby generalnej więc wzięła tabletkę i przyszła po 30 min na sale. Najpierw były ćwiczenia rozciągające, a potem występ tancerzy. Strasznie podobał mi się ten występ. Potem tancerze chcieli nas nauczyć tych kroków. Co prawda było ciężko,ale już umiem większość układu. O 10.30 zaczęła się próba. Byliśmy już prawie gotowi do zawodów i byliśmy gotowi by jechać po zwycięstwo!!!! Gdy trening się zakończył przyszedł trener i chciał nam powiedzieć coś ważnego. Otóż obóz pomału się kończył i trener chciał nam podziękować za te chwile , emocje , treningi i występy i ma nadzieje że jak najlepiej zaprezentujemy się na zawodach. Powiedział także że w ostatni dzień odbędzie się pożegnalne ognisko. Przemówienie trenera było bardzo smutne, bo zdałam sobie sprawę że to co wspaniałe się skończy, a ja będę musiała wyjechać. No cóż takie życie, ale na razie cieszyłam się chwilą. Po treningu postanowiłyśmy z dziewczynami pójść na obiad. Tak spotkałyśmy chłopaków którzy oznajmili nam super wiadomość: okazało się że kuzynka Damiana ma 4 wolne bilety na Festiwal Polskiej Muzyki Współczesnej na którym wystąpi m.in Eweliny Lisowskiej!!!
Nasz radość była nieograniczona dlatego że ja uwielbiam Ewelinę Lisowską i dziewczyny też ją lubią!!!! Zgodziłyśmy się przyjąć bilety. Damian powiedział że jutro je przyniesie. Około 12.00-13.00 byliśmy na stołówce. Dzisiaj każda z nas kupiła sobie dużo sałatkę, koktajl i małe ciastko. Po obiedzie postanowiłyśmy pójść sobie kupić jakieś fajne ciuchy na zawody. Gdy już wróciłyśmy z zakupów byłyśmy mega happy. Nie mogłyśmy się doczekać zawodów, a przed nimi koncertu Eweliny !!!!! Jednak przed nami jeszcze parę ciężkich treningów i w ogóle, no cóż damy rade! Jak byłyśmy już w obozie przypomniało mi się że od konkursu na dyskotece zostały nam jeszcze bilety do kina więc razem z dziewczynami postanowiłyśmy się wybrać, ale najpierw wbiłyśmy do chłopaków zaprosić ich też żeby nie było im smutno! Jednak przed samym wyjściem musiałam iść się odświeżywszy.

W tym samym czasie :
,...*.* Paczadłami Alex*.*... 

Gdy miałyśmy zamiar wyjść już żeby nie spóźnić się na seans ktoś zapukał do drzwi. Ku mojemu zdziwieniu była to Kami. Słyszała że wybieramy się do kina i chciała z nami pójść. Długo się zastanawiałyśmy czy ją zabrać, ale w końcu Viki powiedziała że może z nami iść, ja miałam wątpliwości do to tego no, ale niech już będzie. I poszliśmy o 14 byliśmy przy kinie, a ponieważ seans był o 14.30 postanowiliśmy przejść się po galerii. Najpierw wstąpiliśmy do paru sklepów i tam w jednym z nich chłopcy coś zauważyli i się zakochali. Powiedzieli nam że to jest jakaś niby mega deskorolka i byli cały czas tacy pod jarani, ale kasy nie mieli żeby ją kupić. No cóż! Dobra zbliżała się 14.30 więc wróciliśmy do kina. Kupiliśmy sobie 4 zestawy dla par i jeden normalny. Trochę mi się nie podobał ten pomysł by Kami z nami poszła, bo chłopacy prawie cały czas zwracali tylko na nią uwagę, ale starałam się tym nie przejmować i już nie mogłam się doczekać filmu. Miło było w kinie, siedziałam wtulona w Kamila, ale po jego drugiej stronie siedziała Kami i Kamil cały czas tylko z nią gadał, śmiał się i interesował się tylko nią. W końcu nie wytrzymałam i wyszłam z sali .Powiedziałam reszcie że idę do łazienki, ale że Viki wie że nie chodzi o to ze muszę do toalety i dlatego postanowiła wyjść razem ze mną i zaczęła się rozmowa:
- Alex co jest ?
- Sorki Viki, ale ja już dłużej z nią w tym kinie nie wytrzymam!!!!! Kamil gada tylko z nią, a do mnie ani słowa nie powiedział!!!!!!! I dlatego wracam do obozu!
- No nie przesadzaj! Ona nie robi tego celowo. Wiesz że nasi chłopcy i Kami są dobrymi przyjaciółmi, bo chodzili razem do jednej szkoły! Spokojnie!!!
- Ehhh ok spróbuje się ogarnąć, ale na sale już nie wracam ...
- No jak chcesz, zostać z tobą ?
- Nie nie trzeba! Baw się dobrze, a potem powiedz mi jak się film skończył, a ja pójdę coś małego zjeść.
- No dobrze pa pa
- Pa :****
Pożegnałam się z Viki i poszłam do małej kafejki w galerii. Po drodze spotkałam paru moich znajomych z obozu. Powiedzieli mi że dzisiaj wieczorem jest zebranie dotyczące jutrzejszych zawodów. Podziękowałam za informacje i poszłam dalej. Wiedziałam że film kończy się za 20 minut więc postanowiłam zaczekać na nich i potem przekazać im wiadomość o zebraniu. Gdy tak siedziałam w kafejce i czekałam na ekipę, podeszła do mnie pewna pani i powiedziała :
- Czy ty jesteś jedną z tych uczestniczek obozu tanecznego odbywającego się w Opolu?
- Tak, owszem! Jestem Alex miło mi !!
- Miło mi cię poznać kochana jestem dyrektorką szkoły tanecznej niedaleko stąd, jesteś może zainteresowana? Oczywiście jak masz kogoś kto jeszcze umie tańczyć bo kiedyś oglądałam wasz mini występ i bardzo ładnie tańczyliście , więc serdecznie zapraszam a tu masz moją wizytówkę.
- Dziękuje bardzo, zastanowię się ale bardzo ciekawa propozycja !
- Dobrze czekam na ciebie i resztę!
- Dziękuje!
- To ja już idę do widzenia.
- Do widzenia.
Łał co to było? Dostałam szansę wstępu do szkoły tanecznej to niesamowite!!!! Chyba ekipa wyszła już z kina. Więc pobiegłam do nich ogłosić tę super wiadomość!!!!!Gdy biegłam w stronę kina zadzwonił telefon. To była Sara. Powiedziała mi że film był super i teraz czekają na mnie, a ja przyśpieszyłam i powiedziałam tylko Sarze do telefonu że mam mega wiadomość i wyłączyłam telefon. Sara zdziwiła się tą informacją ale czekali na mnie z niecierpliwością!!!! Uffff dobiegłam !!! Kamil zdziwił się że opuściłam kino bo oczywiście zajęty był cały czas Kami i nie spostrzegł że mnie nie ma . Jak już podeszłam do wszystkich krzyknęłam :
- Dostaliśmy zaproszenie do szkoły tanecznej ludziska !!!!!!!
- OMG nie rób se jaj Alex serio ? - wykrzyknęły dziewczyny a chłopaków zamurowało..........
- Łał to niesamowite ..... pokaż wizytówkę..- powiedziała Viki
- Trzymaj -opowiedziałam i pokazałam Viki ulotkę
- I co zgadzacie się - zapytałam
- No wiesz jeszcze zobaczymy teraz może wróćmy do obozu ....
- A właśnie.....!!!!- przerwałam Viki
- Musimy wrócić bo spotkałam starszych tancerzy i powiedzieli mi że o 16 jest spotkanie dotyczące zawodów!!!
- Ok to ruszajmy żebyśmy się nie spóźnili - powiedział Kevin
- To migiem !!!!! - odpowiedziałam i dodałam -A gdzie Kami?
- Nie wiem była z nami a teraz gdzieś poszła ?
- Widziałam że jak wyszliśmy to telefon jej zadzwonił i po tym telefonie ona szybko wybiegła i chyba wróciła do obozu ? - powiedziała Em
- Aha no to ok - odpowiedziałam
 - To chodźmy już bo się seryjnie spóźnimy !!!!!
- Dobra........
Po 15 minutach byliśmy już przy obozie, przed wejściem spotkaliśmy opiekunkę która potwierdziła nam że za chwile jest spotkanie, więc szybko weszliśmy do pokoju, bo Sara musiała iść do łazienki, a Kevinowi, Emm, mnie i Kamilowi zachciało się pić. Nadal byłam strasznie zła na Kamila i nie chciałam z nic gadać, a on patrzył na mnie oczami pieska i pytał się czy jestem na jego zła. Nie odpowiadałam mu !!!!!
Gdy spotkanie się zaczęło, najpierw pani mówiła żeby się dobrze pojutrze ubrać,dziewczyna najlepiej sukienki, albo spódniczki, potem żeby wsiąść jakieś pieniądze i coś tam jeszcze, a także powiedziała że skoro zawody są o 10.00 to powinniśmy się stawić o 8.00, bo zrobimy ostateczną prośbę żeby nie zapomnieć układu, a także trzeba przygotować stroje. Wszyscy posłuchali pani i byli gotowi na jutro, a ja i ekipa nie mogliśmy się doczekać jutra.
Była godzina 17.00 więc postanowiłam pójść na mały spacer, wzięłam słuchawki, ubrałam kurtkę i jak już chciałam wyjść ktoś zapukał do drzwi. To był Kamil. Chciał ze mną pójść i dowiedzieć się czemu jestem na niego zła, a ja powiedziałam że chce iść sama i żeby się domyślił. Smutny wrócił do siebie, a ja w końcu sama poszłam na spacer jednak przed wyjściem zatrzymała mnie Viki zapytała się gdzie idę, a ja odpowiedziałam ze chce iść sama na spacer ona zrozumiała mnie, pożegnała się i mówiła żebym na 19 wróciła bo chce iść ze mną, Em i Sarą na pizze. Spodobał mi się ten pomysł i obiecałam jej że przyjdę. I wreszcie poszłam !!!
 Szłam, szłam tak przed siebie, w uszach słuchawki i oczywiście muzyka Reggae ♥ a w głowie miałam pełno myśli : Czy Kamil mnie nadal kocha? Czy dam rade  na zawodach ? Czy przeżyje bez Viki kiedy ona wyjedzie ? - tyle pytań tak mało odpowiedzi !!!! No cóż..............
Jak miałam już wracać do obozu ktoś mnie zaczął wołać. To była Kami. Zdziwiło mnie to co ona tu robi i czy mnie przypadkiem nie śledzi? Gdy podeszła do mnie zaczęła się rozmowa:
- Hej mogę cie o coś ważnego spytać ?- zapytała Kami
- No, a o co chodzi ?
- Czy ty mnie nie lubisz ? A i czy jesteś zła na Kamila ?
- Wiesz no lubię cię ale za bardzo się nie znamy i nie wiem czy mogę ci zaufać i tak jestem trochę zła na Kamila?
- Czyżby to przeze mnie doszło między wami do spięcia, bo zauważyłam że od pobytu w kinie jesteś zła na Kamila. - rozwaliło mnie to jak ona tow powiedziała, ale po chwieli odpowiedziałam:
- No wiesz ciężko to wyjaśnić, bo nie to że mam coś do ciebie, ale gdy jesteś obok Kamila on cały czas się tobą interesuje, a mnie ma gdzieś, tak samo reszta Damian, Kevin i Marcin.
- O kurcze sorry ja nie chciałam was skłócić po prostu chodzi o to że dawno się z chłopakami nie widziałam, a jak byliśmy mali bardzo się przyjaźniliśmy i dlatego oni teraz tak często ze mną są, mam nadzieje że nie jesteś bardzo zła na mnie, jak chcesz to mogę z nimi nie gadać, mogę także z Kamilem pogadać o tej sytuacji.
- Nie nie chodzi o to, nie chce żebyś z nimi nie rozmawiała, chce tylko żeby Kamil zwracała znowu na mnie uwagę, tylko o to mi chodzi.
- Ok to porozmawiam z nim i jeszcze raz sorki.
- Nie przepraszaj, to moja zazdrość, tak po prostu mam.
- Jeżeli chcesz to możemy się za kumplować i wtedy będziesz mi bardziej ufać.
- No spoko, a wiesz o 19 idę z dziewczynami na pizzę może chcesz z nami pójść?
- Ja ? Serio? Super z chęcią.
- Ok to chodźmy, bo już się 19.00 zbliża.
- Spoko.
I poszłyśmy. Po drodze dużo o sobie rozmawiałyśmy i stwierdziłam że Kami nie jest taka straszna jak mi się wydawało. Jak już doszłyśmy zadzwonił mój telefon. To był Kamil i prosił o spotkanie, powiedziałam mu że wieczorem około 21 będę w pokoju i wtedy może ze mną pogadać. Zrozumiał i zakończyła się rozmowa. Byłyśmy już przy pizzerii, czekała na nas już Viki, ale Sary i Em jeszcze nie było. Zapytałam się Viki czy Kami może z nami być, a ona się zgodziła. Bo w końcu to był babski wieczór. Podczas pobytu w pizzerii było super. Dużo śmiałyśmy się ,gadałyśmy, robiłyśmy sobie zdjęcia, wygłupiałyśmy się, jadłyśmy pizzę i cieszyłyśmy się chwilą. 2/3 naszych rozmów dotyczyło zawodów, ale i tak było mega. Dochodził koniec naszego spotkania, a ja miałam jeszcze pogadać z Kamilem, więc szybko pożegnałam się z dziewczynami i szybko pobiegłam w stronę obozu. Jak już byłam w pokoju zapukał Kamil. Wszedł, usiadł koło mnie i zaczęła się rozmowa:
- Czemu od pobytu w kinie się do mnie nie odzywasz ? Co ja zrobiłem ?
- Myślałam że się domyślisz, ale zapytam się ciebie o jedno !
- No dawaj !!
- Ty chodzisz ze mną czy Kami?
- No oczywiście że z tobą o co ci chodzi ?
- Aha to czemu jak byliśmy ,,razem'' w kinie ty zwracałeś tylko uwagę na Kami, a ze mną to nawet słowa nie zamieniłeś, potem też się mną nie interesowałeś, dopiero niedawno się skapłeś że ja jestem i teraz nie wiesz co złego zrobiłeś?
- Oj Alex przepraszam cię za moje zachowanie, tylko wiesz ja dawno Kami nie widziałem, jak byliśmy mali to się przyjaźniliśmy, a potem rozdzielili nas i dopiero na tym obozie znowu się kumplujemy. Ona to tylko przyjaciółka, a kocham tylko ciebie i to ty jesteś wspaniała i dziwie się że jeszcze nie zerwałaś ze mną, bo jestem takim idiotą i cię nie zauważałem.
- Już się tak nie obwiniaj, to moja chorobliwa zazdrość, w końcu każdy jest trochę winny, obiecaj mi że będziesz ze mną spędzał więcej czasu, a ci wybaczę więc jak ?
- Obiecuje ci że choćby się waliło i paliło i tak zawsze będę z tobą !!!
- No dobrze, a i jeszcze jedno Damian, Marcin i Kevin też mało czasu spędzają z dziewczynami więc otrząśnij ich i przypomnij im o dziewczynach ok ?
- Dobrze !!!! Czyli zgoda?
- Tak!!! No chodź przytul się !!
Pogodziliśmy się, Kamil na zgodę dał mi buziaka, pożegnał się ze mną i wrócił do siebie. Ja poszłam się wykąpać, a w tym czasie dziewczyny wróciły do obozu. Przebrałyśmy się w pidżamki, trochę się powygłupiałyśmy, obejrzałyśmy nas serial i poszłyśmy spać żeby się przygotować na jutrzejszy koncert a potem na zawody ...
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Iiiii JESTTT !!! Kolejny rozdzialik :D Mamy nadzieje że się podoba. Jeżeli tak komentować, pisać opinie, polecać znajomym,wypełniać ankiety itp. A jeżeli macie jakieś pomysły lub propozycję chętnie je przyjmiemy :)
Kolejny rozdział będzie już za niedługo a na razie miłego dnia życzymy :)

                                                                                                                  VViki and Ola 

sobota, 30 marca 2013

Wesołego Jajka !!


W poniedziałek lany
zajączek zalany.
Kury z nim tańcują,
jajka mu malują.
Kogut wciąga kreskę
- podkręca imprezkę.
Cała sala się buja,
DJ gra Alleluja.


Zdrowych , wesołych, spokojnych  Świąt  Wielkanocnych , smacznego jajka i mokrego dyngusa życzą Ola i VViki !!!! :)

Rozdział 13 "Help"

,...*.* Paczadłami Alex*.*...,
Spałam około 3 godzin. Gdy się obudziłam zauważyłam że została godzina do seansu, więc wygrzebałam się z łóżka i postanowiłam pójść na małe zakupy. Zdziwiło mnie to że nikogo nie było w pokoju, ale za bardzo się tym nie przejęłam. Niedaleko obozu jest mały market. Wzięłam pieniądze, ubrałam moją ulubioną kurtkę, adidasy reggae i szybko wyszłam. Po 10 minutach byłam przy sklepie. Kupiłam trochę jedzenia czyli: Pepsi, paluszki, chipsy, popcorn itp. Jak już wróciłam z powrotem do pokoju zaczęłam wszystko przygotowywać. Najpierw rozłożyłam stół z przekąskami, potem rozłożyłam po podłodze pełno poduszek i każdemu przygotowałam po kocu, jednak zabrakło mi 2 koców, więc pobiegłam do mojej starszej koleżanki Nataszy, aby mi pożyczyła. Wszystko było prawie gotowe, tylko ja sama byłam brudna i nie ubrana. Migiem poleciałam się wykąpać. W tym czasie gdy ja się kąpałam ktoś wszedł do pokoju. To była Sara i Emma, a także mój Kamil. Nie wiedzieli że jestem w łazience, ale wiedzieli że ja przygotowałam wszystko. Dziewczyny także kupiły parę drobiazgów, a Kamil przyniósł film. Ja wróciłam z kąpieli to Kamil od razu podleciał i dał mi buziaka. Wyglądało to jakby mnie 2 lata nie widział, ale śmiałam się z tej całej słodkiej sytuacji. O 19.50 przyszła Viki z Marcin, Damian i Kevin. Nie chcieliśmy tak wcześnie zaczynać oglądania filmu więc puściliśmy muzykę i zaczęliśmy grać w prawdę czy wyzwanie. Wszyscy się świetnie bawili i w ogóle, ale niestety wszystko się zepsuło gdy do drzwi zaczęła trzaskać Iza! Po chwili weszła i wściekła zaczęła mówić:
- Ściszcie tą głupią muzykę jak można czegoś takiego słuchać !!!!!!!
- Chwila, chwila przecież jeszcze nie ma 22 (zaczyna się cisza nocna) i możemy sobie słuchać ile chcemy a tobie nic do tego .....- powiedziałam
- Ok, ale ja muszę się iść spać i to już teraz bo sen dobrze działa na cerę ...
- hahahahaha już i tak ci nic nie pomoże hahahah - krzyknęła Sara
- Ohhh jak możesz !! Ty lepiej spójrz na siebie głupia dziwaczko
- Dziewczyny dajcie spokój, kłótnia nic tu nie pomoże! - powiedział Kevin
- Dobrze nie będę wam kazać ściszyć tej okropnej muzyki jak będę mogła zagrac z wami zagrać w prawdę czy wyzwanie !
- Co pogrzało cię !!! Wypad od nas! - krzyknęła Viki
- Hmmm... dobra skoro tak, to możesz z nami zagrać!- powiedziałam
- Alex co ty ???- zapytała Viki
- Spoko Viki niech Iza z nami pogra - powiedziałam i puściłam oczko do Viki. Ona zrozumiała przekaz i zaczęliśmy grać.
Pierwszy kręcił Marcin. Wypadło na mnie i poprosiłam o pytanie. Marcin zapytał się mnie co bym zrobiła gdybym nie poznała Kamila, a ja odpowiedziałam że nie miałabym wtedy tak wspaniałego chłopaka. Kamil aż się zawstydził i po chwili pocałował mnie. Wszyscy mówili ooooo tylko Iza była strasznie zła. Wiedziałam że jest wściekła i będzie szykowała jakąś pułapkę dla mnie. Potem ja zaczęłam kręcić. Wypadło na Kevina. Poprosił o śmieszne zadanie więc ja wymyśliłam żeby w samych majtkach wyszedł na korytarz i krzyknął że kocha Emmę. Oczywiście to zrobił. Emma była zadowolona że Kevin jest taki jej oddany. Potem Kevin zaczął kręcić. Wypadło na Viki, a ona poprosiła o zadanie. Kevin dał jej zadanie że ma zatańczyć Gangnam Style ze mną Emmą i Sarą. Zgodziłyśmy się. Iza siedziała z boku i chciała już to nagrać żeby zrobić nam na złość, ale Damian szybko wytargał jej z rąk telefon. Ona się wkurzyła, ale została dalej przy grze. Gdy skończyły tańczyć Viki zaczęła kręcić butelką. Wypadło na Izę. Ona zadowolona powiedziała że chce zadanie. Ja powiedziałam Viki co ma jej dać za zadanie, a ona powtórzyła po mnie że ma pójść do naszej opiekunki i powiedzieć jej że ukradli jej auto. Ona poszła to zrobić jednak nasza opiekunka nie była zadowolona z tego żartu i okrzyczała Izę oraz dała jej zakaz przyjścia na treningi przez tydzień i wtedy Iza dostała szału, wróciła do nas okrzyczała nas za to i powiedziała że się zrewanżuje za ten głupi żart. I zaczęła kręcić butelką wypadło pomiędzy mnie i Viki, Iza powiedziała że ma dla nas zadanie. Kazała tylko nam wyjść na korytarz, a reszta miała zostać w pokoju. Coś złego się w tym kryło i czułam co Iza kombinuje. Wyszłyśmy i Iza kazała nam pójść do tego pokoju i przynieść z niego pewną rzecz. Gdy już doszłyśmy i otwarłam drzwi poczułam jak ktoś nas wpycha do tego pokoju. Próbowałyśmy uciec, ale się nie udało. I drzwi zostały zamknięte na klucz. To Iza wrzuciła nas do tego pokoju i zamknęła, a że to był pokój dźwiękoszczelny nikt nie mógł nas usłyszeć byłyśmy w pułapce !!!

W tym samym czasie
♥ Paczadłami Sary ♥
- Hmmm..... długo dziewczyny nie wracają, może coś im się stało ?- zapytałam się Emmy
- No masz racje ! Dziwne to ...
Po chwili do pokoju weszła Iza i ja od razu na nią naskoczyłam :
- Gdzie jest Alex i Viki ?? Co im zrobiłaś ???!!!!!!
Wszyscy spojrzeli na Izę minami jakby mieli ją zabić, a Kamil krzyknął;
- No gdzie one są !!!
- Spokojnie dałam im zadanie żeby poszły do sklepu żeby kupiły pewną rzecz - powiedziała Iza
- Czyli co ?????
- Dowiecie się jak przyjdą !!!!
Byłam zaniepokojona tym co się dzieje z Viki i Alex, bo długo ich nie było, a Marcin i Kamil wychodzili z siebie w końcu Marcin nie wytrzymał i wybiegł z pokoju w poszukiwaniu dziewczyn. Iza cały czas szyderczo się uśmiechała i mówiła że za chwile wrócą jednak nadal nie było po nich śladu.
Marcin szukał ich cały czas lecz na marne. Czas leciał niemiłosiernie, a dziewczyn brak. Nie wiedziałyśmy co robić gdy nagle ktoś wszedł do pokoju. To Marcin który wściekły na Izę podleciał do niej  i powiedział że w żadnym z najbliższych sklepów ich nie ma. Iza powiedziała że może gdzieś się zagubiły. Czekaliśmy i czekaliśmy aż zdarzył się cud. Do pokoju zapukał woźny wraz z naszą opiekunką i zapłakanymi Alex i Viki. Okazało się że Iza zamknęła Viki i Alex w schowku od woźnego, a one nie mogły krzyczeć o pomoc. W końcu drzwi otworzył im woźny i szybko poleciały do opiekunki, a nasz opiekunka migiem wparowała do naszego pokoju i wzięła Izę do dyrektora....

 ,...*.* Paczadłami Alex *.*...,
Byłyśmy mega wystraszone całą tą sytuacją i zmęczone ciągłym wołaniem o pomoc. Ocalił nas woźny, bo otworzył nam drzwi. Gdy wróciłyśmy do pokoi Em i Sara mało co się nie popłakały, a Marcin i Kamil pobiegli nas pocieszać. Dobrą wiadomością dla nas okazało się to że dyrektor wydalił Izę z obozu. Nareszcie wojna była zakończona i to myśmy ją wygrali :D Koniec męczarni z nią. To był cud, po prostu cud! Nie miałyśmy już ochoty oglądać tego filmu, bo byłyśmy wykończone tą sytuacją więc postanowiliśmy położyć się spać. Obok mnie położył się mój Kamil i mocno mnie przytulił oraz dał buziaka na dobranoc. Marcin oczywiście spał z Viki, Damian z Sarą a Kevin z Emmą i cały ten wieczór zakończył się szczęśliwie dla wszystkich. No co prawda Iza została wyrzucona, ale dobrze jej tak!! I już nie dostanie mojego Kamila! Nigdy !!!!
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Podoba się ??? Jak tak to mamy dla was dobrą wieść!! W najbliższym czasie będziemy dodawać rozdziały 2 razy w tygodniu (najprawdopodobniej w wtorek i piątek) !!!
Zapewne zauważyliście zakładkę streszczenie (jak nie to pacz pod tytułem bloga), jest to zakładka zawierająca streszczenia różnych rozdziałów dla nowych czytelników, oczywiście nie zabraniam czytać opowiadania od początku, ale robiłyśmy tą z myślą o tych leniwych człowiekach.  


poniedziałek, 25 marca 2013

Rozdział 12 " Magic"

                                                     ,...*.* Paczadłami Alex *.*...,
....ale Sara go zatrzymała i zrzuciła mu czapkę. I co się okazało ?? Chłopakiem który wylał Cole na Sarę był Damian! Sara się bardzo zdziwiła. Damian przeprosił Sarę i pobiegł po jakieś chusteczki. Jednak gdy wrócił Sara nie chciała żeby jej pomagał się wytrzeć tylko żeby wytłumaczył jej dlaczego unikał ją przez całą dyskotekę.Powiedział jej że robił to tylko dlatego żeby się nie dowiedziała że jest DJ i żeby na koniec dyskoteki zrobić jej niespodziankę, niestety nie udało mu się, ale na szczęście Sara doceniła trud Damiana i na zgodę pocałowała go. On szybko wrócił do swojego stołu DJ i puścił romantyczną piosenkę dla niej czyli Dla Ciebie. Sara była wręcz oczarowana tą piosenką,bo tak jak mi bardzo jej się podobała. Gdy szykowałyśmy się do konkursu tanecznego zauważyłam że Marcin i Damian coś kombinują, oprócz tego rozmawiali z jakimś chłopakiem, chyba Kevinem. Strasznie mnie ciekawiło co oni kombinują, Viki także była zaciekawiona. Nie mogłyśmy się ich zapytać ponieważ zaczął się konkurs. Na parkiet wyszła nasza opiekunka i powiedziała na czym polegają zasady konkursu i powiedziała także że nagrodą jest wyjazd na występ słynnych tancerzy i bilety na koncert swojego ulubionego wykonawcy, a także bon na 200 zł na zakupy. Byłyśmy takie pod jarane jednak bałyśmy się że nam nie wyjdzie, ale wierzyłyśmy w siebie. Najpierw wystąpili starsi tancerze, a dopiero po parunastu minutach my. Nasz układ wymyśliłyśmy same i starałyśmy się go jak najlepiej wykonać. Trwał około 3 minuty, po występie byłyśmy zmęczone ale mega szczęśliwe bo poszło nam rewelacyjnie, przynajmniej z naszego punktu widzenia. Od razu gdy zeszłam z parkietu podbiegł do mnie Kamil, przytulił mnie oraz pogratulował wspaniałego występu, a także powiedział że ma dla mnie niespodziankę, ale nie zdradzi szczegółów! Gdy konkurs się zakończył osoby które oceniały poszły się  na radzić, a my razem z całą ekipą poszliśmy na przerwę. Ja szybko pobiegłam do łazienki się trochę ogarnąć. Po 10 minutach weszliśmy na sale. Na parkiet ponownie weszła nasza opiekunka, trenerka, a także Wice Dyrektor obozu i zaczęli podawać wyniki. Czekałyśmy z niecierpliwością i zaczęło się :
- Poziom był bardzo wysoki, gratulujemy wszystkim wspaniałego talentu, ale mamy tylko 3 miejsca które wygrają nagrody więc zaczynamy od 3 miejsca! Po długiej dyskusji zdecydowaliśmy że 3 miejsce zdobywa duet - tu była chwila ciszy - Emilia i Sebastian !
Miałyśmy nadzieje że będziemy miały 1 lub 2 miejsce i nagle pani czytała dalej ....
- 2 miejsce za pokazanie nam że początkujący też potrafią i że nie tylko doświadczeni mają talent i charyzmę zdobywają ! - znowu cisza - Viki, Alex, Emma i Sara !!!!!!!!!!
I ROZLEGŁY SIĘ KRZYKI RADOŚCI !!!!!!! Co prawda nie byłyśmy pierwsze, ale i tak nasza radość była ogromna. Za zajęcie 2 miejsca dostałyśmy bon na zakupy oraz wypad do kina na taneczny film street dance 4.
Była 23.00 dyskoteka po mało się kończyła, jednak na sam koniec DJ (czyli Damian) zamiast puścić ostatnią piosenkę poprosił Sarę, Emmę Viki i mnie na środek i puścił na nas światło żeby było nas widać, po chwili muzyka ucicha. Byłyśmy bardzo zaskoczone całą tą sytuacją. Obok DJ stanął Kamil, Marcin i Kevin, co bardzo nas zdziwiło, ale domyślałyśmy się o co chodzi. Em podoba się Kevin i chłopcy chyba chcą ich zeswatać. Hahaha mój Kamil swatką.
Damian podał Kamilowi mikrofon i Kamil zaczął mówić :
- Siema ludziska!!! Jak się bawicie? Sorki że przerywam wam zabawę ale razem z moimi ziomkami chcielibyśmy zaśpiewać piosenkę dla naszych wspaniałych dziewczyn i chyba przyszłych dziewczyn!- popatrzał się na Em, a później na Kevina- Pozwolicie nam?
- TAK!!! DAWAJCIE !!- Odpowiedzieli - odpowiedzieli wszyscy chórem, a nas wszystkie zamurowało
- Dziewczyny  to dla was- powiedział DJ
Chłopcy zaśpiewali Magic od One Direction. Trochę mnie to zdziwiło skąd oni taką piosenkę  znają, ale to było bardzo słodkie z ich strony. Po występie Kevin podszedł do Em i prze mikrofon zapytał:
- Em zostaniesz moją dziewczyną ? - cała sala na to : Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, a Em się trochę speszyła ale po chwili, powiedziała:
- Nie wiem czy zasłużyłeś ? - gdy to usłyszałam chciałam zrobić facepalm'a, kobieto on ci piosenkę zaśpiewała, a ty " Nie wiesz czy zasłużył"? Postanowiłam śledzić dalszy ciąg wydarzeń  Gdy Em to powiedziała, Kevin trochę się speszył, ale po chwili wziął i wbił się w jej usta. Em trochę zdziwiona, ale zadowolona powiedziała:
- No dobra ! - wtedy cała sala zaczęła się cieszyć aż ty nagle Em dodała- Ale jeśli DJ puści rock - teraz popatrzała się w stronę DJ - Bo od tego Pop'u już mnie głowa boli.- wszyscy cicho się zaśmiali, a na sali zaczęły rozbrzmiewać dźwięki Castle Of Glass od Linkin Park. Dyskoteka była świetna !
Około 22.30 wróciliśmy do swoich pokoju zmęczone ale zadowolone z tego wieczoru. Szybciutko wskoczyłyśmy w nasze pidżamki i tym razem każda z nas wysłała swojemu chłopakowi SMS  Byłyśmy zadowolone że teraz nie musimy wybierać między przyjaźnią, a miłością bo wszystkie jesteśmy szczęśliwe i zakochane.
Następnego dnia wstałyśmy dość późno, bo był weekend, a dokładnie wstałyśmy o 11.00 ... ahhh uwielbiam tak długo spać. Gdy już wszystkie byłyśmy na nogach postanowiłyśmy wykorzystać naszą nagrodę z wczorajszego konkursu. Więc ubrałyśmy się, zjadłyśmy pożywne śniadanie, umyłyśmy się itp i około 11.45 ktoś zapukał do drzwi. To byli nasi kochani chłopcy, zapytali się czy mogą z nami pójść, bo Kevinowi się telefon rozwalił i muszą iść do sklepu żeby mu naprawili. Zgodziłyśmy się i o 11.50 wyszliśmy wszyscy na miasto.( Jeśli to czytasz to w komu napisz swoją datę urodzenia, bo chcemy ci wtedy zrobić rozdział z dedykiem) Pod drodze Damian puszczał muzykę z telefonu, dużo śmialiśmy się, robiliśmy sobie zdjęcia i cieszyliśmy się chwilą,bo przypominam że za niedługo konkretnie za 3 tygodnie nasza Viki musi nas opuścić, a my nic na to nie poradzimy. No, ale trzymamy się przecież razem. Doszliśmy do sklepu od chłopaków i rozstaliśmy się, oni poszli tam, a myśmy poszły do centrum handlowego i na rynek. Bardzo dobrze wykorzystałyśmy nasz bon. Potem zgłodniałyśmy trochę więc wybrałyśmy się do kawiarni. Po drodze spotkałyśmy chłopaków i zadowolonego Kevina, bo udało mu się wymienić telefon na nowy. Jak już byliśmy wszyscy Kamil wpadł na pomysł żeby pójść i wypożyczyć jakiś spoko film i żebyśmy zrobili dzisiaj seans filmowy. Uznaliśmy to za genialny pomysł i natychmiast poszliśmy do najbliższej wypożyczalni. Po dłuższym zastanowieniu wybraliśmy horror - The Ring. Chłopcy byli zadowoleni, bo myślą że będziemy się bały. Tak naprawdę się nie boimy, ale zrobimy im kawał i będziemy udawać że się boimy.
Około 13.00 wróciliśmy do obozu, jednak przed wejściem do pokoi była zbiórka wszystkich, bo trenerka chce nam coś ogłosić. Okazało się że za godzinę wybieramy się do schroniska dla psów. Do naszej opiekunki zadzwonił szef schroniska i poprosił nas o pomoc. Opiekunka się zgodziła, bo uznała że to będzie ciekawa lekcja dla nas i dużo możemy pomóc biednym pieskom. Byłyśmy zadowolone, bo uwielbiamy pomagać i kochamy zwierzaki. Jednak przed wyjściem pani poprosiła nas żebyśmy ubrali się w stare ubrania, bo wiedziała że wrócimy zmęczeni i brudni. Oczywiście szybko się przebrałyśmy i około 13.40 wyszliśmy z pokoi i o 14 byliśmy już przy schronisku. Razem z dziewczynami byłyśmy oczarowane tymi słodkimi psiakami, ale zarazem było nam smutno że nikt tych piesków nie przygarnął. Przywitaliśmy się z opiekunem schroniska. Opiekun rozdzielił każdemu zajęcia. Ja, Emma, Kamil i Kevin mieliśmy wymienić psom jedzenie i picie, a Viki , Sara , Damian i Marcin mieli wyprowadzić psy na spacer. Reszta też dostała jakieś zajęcia. Weszliśmy do pierwszej klatki i od razu naskoczyły na nas psiaki liżąc nas i szczekają. Szybko wymieniłyśmy im jedzonko dałyśmy im pić i trochę się z nimi pobawiliśmy. I tak przez 2 godziny chodziliśmy od klatki do klatki i świetnie się bawiliśmy pomagając przy tym. Przy ostatniej klatce jednak mieliśmy problem ...przez przypadek jeden z psów uciekł . Natychmiast razem z Emmą zaczęłam go gonić i wołać żeby wrócił, gdy już go złapałyśmy wbiegła w nas Iza i oblała nas brudną wodą, byłyśmy całe mokre, a najgorsze było to że było nam strasznie zimno. Iza śmiała się z tej całej sytuacji, wiedziałam że zrobiła to specjalnie. Kamil i Kevin pobiegli do nas i podali nam koce, żebyśmy się otuliły i nie zamarzły. Po całej tej sytuacji zakończył się nasz pobyt w schronisku. Opiekun podziękował za pomoc i przeprosił za całą tą sytuacje z ucieczką psa. O 16.30 wróciłyśmy do pokoju, byłam wykończona i nadal jeszcze mokra. Jednak i tak miałam dobry humor, bo czekałam na wieczór filmowy. Seans miał rozpocząć się o 20.00 a ponieważ miałam jeszcze dużo czasu postanowiłam się przespać, bo byłam trochę zmeczona........
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
No i mamy kolejny rozdział  :) Mamy nadzieje że wam się podoba ! Komentujcie, wypełniajcie ankiety  ... piszcie wasze opinie !!!!
                                                                               Serdecznie pozdrawiamy Ola i Viki :***