piątek, 5 kwietnia 2013

Rozdział 15 "Więc chodź pomaluj mój świat"

^.^Paczadłami Viki^.^
Wstałam, a raczej wygramoliłam się z łóżka i spojrzałam na zegarek na którym była wyświetlona godzina 7.39, dziwne było to że dziewczyny jeszcze śpią. No ale cóż, bywa! Postanowiłam coś zjeść, a mianowicie płatki z mlekiem lub jak to woli mleko z płatkami. Osobiście wole płatki z mlekiem, a szczególnie Cini Minis, no wiecie te kanibale co się w reklamie zjadają. Po zjedzeniu bardzo pożywnego śniadania zaczęłam się ubierać w swój strój. Gdy wykonałam tą niezmiernie trudną czynność, postanowiłam obudzić śpiochy, bo już była 8.01, zostało tylko 59 minut wiec lepiej nie zwlekać. Najpierw podeszłam do Sary, bo ją najłatwiej obudzić, wzięłam komórkę i puściłam na fula Gangnam Style przy jej uchu, a ona się zerwała jak z procy i powiedziała:
- Nie znęcając się nade mną potworze !!!
- Zaraz.. zastanowię się jeszcze !!
- Ta masz czas do puki nie wyjdę z łazienki!!- powiedziała wzięła ciuchy i poszła do łazienki. Teraz czas na Alex, na początek zrobiłam to samo co Sarze, ale nie podziało i musiałam sięgnąć po coś innego, więzłam miskę z wodą i zaczęłam ją chlapać. Ona wstała i powiedziała|:
- Czy to już dzisiaj Lany Poniedziałek  ??
- Nie, ale trochę zaspałaś!- ona spojrzała na zegarek i szybko zerwał się z łózka. Teraz tylko Em.
W pierw wzięłam muzykę, ale to nie podziałało, później wzięłam wodę, ale to też nie działo aż podeszłam do nie i zepchnęłam ja na ziemie razem z kołdrą .
- Co k*rwa ??
- Wstawaj !!
- Nie! Ta podłoga jest taka wygodna!
- Dobra jak tam chcesz  !!- powiedziałam i sobie poszam. Siadałam na łóżku i zaczęłam słuchać muzyki.
Czekałam i czekałam na dziewczyny, a one kurde takie leniuchy śpią do późna, a potem jak głupie latają, o właśnie Sara przeleciała i Emm o mały włos by się wywaliła hahahahaha!!!
Dobra byłyśmy już wszystkie gotowe, ale ciężko było. Całe dziewczyny. Była już 8.50 więc wyszłyśmy kierując się w stronę sali na próbę ostateczną. Było nieciekawie, bo niektóre osoby zapomniały układu i trzeba było zostać. Nie byłyśmy zadowolone z tego, bo za niedługo miał być koncert, konkretniej o 13.00, a my kurde do 11 na sali i ćwiczyć,  no cóż to nasza pasja więc trzeba wytrzymać. Gdy nareszcie skończyła się próba trener i opiekunka jeszcze raz powiedzieli nam o jutrzejszych zawodach, a także rozdała nam stroje( każdy miał takie sam) i powiedziała że skoro jutro są zawody to za 2 dni kończy się obóz i cała magia tego miejsca pryśnie jak bańka mydlana. Opiekunka powiedziała ostatnie słowo, a my tylko:
- Aha-  i biegiem, a raczej sprintem do pokoju i zaczęłyśmy się przygotowywać.Gdy ja jedząc mały lancz siedziałam na łóżku oświeciło i szybko powiedziałam :
-My przeca biletów jeszcze nie mamy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- Powiedziałam Sarze żeby pobiegła do Damiana po bilety, a ona w ręczniku do chłopaków hahahahahahah, ale po 10 minutach wróciła z biletami !!!!! Ufff !!! Dobra ja już zjadłam mały lunch, Alex się wykąpała, Em się ubrała, a Sara zdobyła bilety, a teraz zmiana! I tak w kółko! I NARESZCIE !!!! Po 45 minutach ciężkiej pracy skończyłyśmy! Ja byłam ubrana i uczesana tak, Em tak, Sara tak i Alex tak. Była 12:15 więc postanowiłyśmy już wyjść. Do miejsca koncertu dzieliła nas 10 minut drogi. Podczas trasy Em zaczęła rozmowę:
- Ej dzisiaj jest 14 tak ??
- No, a co ??- powiedziała Sara
- Za dwa tygodnie Wielkanoc, wiec chciałam was się spytać co chciałybyście dostać ??
- Ja nowego keyboard'a !- Powiedziała Sara
- Ja gitarę elektryczną !!! Bo trochu nudzi mnie ta normalna! - odpowiedziałam
- A ja nowy aparat !!- powiedziała Alex
- A ty ??- skierowałam to pytanie do Em
- Ja gitarę basową, bo kuzyn w ferie trochę mnie uczył i spodobało mi się to.
- A to ciekawe- powiedziałam
- Co ??- zapytały
- No paczcie Alex ma perkusję, Sara keyboard, Em chce gitarę basową, a ja elektryczną, więc wychodzi na to ze w przyszłości stworzymy zespół który będzie się nazywał "Zaharianki"- odpowiedziałam
- Okkkkkkkk, yyy możemy stworzyć zespół, ale "Zaharianki" to on się nie będzie nazywał- odpowiedziała Alex
- A cicho bądź- powiedziałam z wyrzutem
- Tak w ogóle to niezły pomysł, no prócz nazwy ! - powiedziała Em
- Dobra dosyć tych rozmów już jesteśmy ! - poinformowała nas Sara. Przed budynkiem była wielka kolejka, wiec czekałyśmy w niej około 15 minut. Jak doszłyśmy na swoje miejsca była 12:41. Po 20 minutach na scenę weszli prowadzący i powiedzieli że za chwile wystąpi Honey z piosenkami "Lalalove" i "Sabotaż"( przypominam że to nie jest koncert tylko Eweliny, ale Festiwal Polskiej Muzyki Współczesnej), po niej wystąpił Enej z "Skrzydlate Ręce" i "Tak Smakuje Życie", Natalia Szroeder z piosenką "Jane" oraz "Wszystkiego na raz" którą śpiewała razem z Liberem,wystąpił też Mrozu z "1000 metrów nad ziemią" i "Rollercoaster" . I nareszcie weszła Ewelina, która zaśpiewała "Nieodporny rozum" i "W stronę słońca", było mega. Po niej weszła jeszcze Ewa Farna która też bardzo lubię, na równo z Eweliną, Ewa zaśpiewała "Razem sam na sam" i "Ewakuacja". To już był niestety koniec, ale prowadzący poinformował nas że Ewelina będzie rozdawać autografy, niestety tylko Ewelina, reszta nie ma czasu i nie może. Szybko wyszłyśmy i poszłyśmy do kolejki po autograf. Stałyśmy tam chyba jakąś godzinę, aż nareszcie doszłyśmy. Huraaa !! Podeszłyśmy w 4 i podałyśmy zdjęcie.
- Dla kogo ?? - powiedziała Ewelina
- Dla Viki z Zaharianek - odpowiedziałam, Ewelina się na mnie dziwnie popatrzała, a Alex walnęła mnie w tył głowy - Ej, no co ?? Przecież tak będzie się nazywał nasz zespół !
- Ta, ale dopiero jak z Marsa przyjadę.- powiedziała Alex 
- No to będę czekać - odpowiedziałam i zwróciła się w stronę Eweliny, ona się dziwnie na nas patrzała i zapytała nas:
- Ej czy wy nie jesteście z tego obozu tancerskiego ?? - Zatkało mnie.
- Eeee, no tak. Kojarzysz nas ??- powiedziała zdziwiona Em
- No jasne !! Szukając choreografii w necie natrafiłam na filmik z próbami z waszego obozu !! Zajebiście tańczycie !!!
- Dzięki !! A ty zajebiście śpiewasz !!!- powiedziała Sara
- Ej ! Mam pomysł! Potrzebuje tancerzy do nowego teledysku, może chcecie w nim zatańczyć??
- No jasne !! - odpowiedziałam
- Potrzebuje 10 tancerzy !! Załatwicie ?? - spytała nas Ewelina
- Damy rade !! - powiedziała Alex
- Mam nadzieje! Tu macie mój numer !! Jak załatwicie to zadzwońcie !- Powiedziała Ewelina i wręczyła nam wizytówkę.
- Ok! Ej, a może wpadniesz jutro na zawody ??
- Z chęcią !!!
- Dobra może podpisz nam te zdjęcia i my zmykamy bo reszta się niecierpliwi- powiedziała Alex. Po rozmowie i rozdaniu autografów wróciłyśmy do obozu.
,...*.* Paczadłami Alex*.*... 
 Z powodu tego że byłyśmy zmęczone postanowiłyśmy obejrzeć jakiś film. Najpierw ja i Viki poszłyśmy wybrać film, a Em i Sara poszły skombinować parę kocy i oczywiście jakieś przekąski. Po dłuższych namysłach doszłyśmy do ugody i wybrałyśmy komedie romantyczna. Gdy wróciłyśmy do obozu przed naszym pokojem siedzieli: Damian, Kamil, Marcin i Kevin oraz ku naszemu zdziwieniu Kami. Cała 5 poprosiła nas o wspólna pidżama party żeby się odstresować przed jutrzejszymi zawodami. Wbiłam poprosić Natasze o jeszcze 2 koce, a ona bez za wahania pożyczyła. Nie wiedziałam ze taka popularna osoba będzie mi taka pomocna. No nareszcie było wszystko gotowe więc mogliśmy zacząć nasze party. Najpierw obejrzeliśmy film i chłopakom się nie podobał bo nie było jak oni to powiedzieli, tych niesamowitych wybuchów pościgów i tej sensacyjnej akcji więc zrobiłyśmy im akcję i zaczęła się wielka bitwa na poduszki. Potem zaczęliśmy się wydurniać. Viki jeździła Marcinowi na baranach, mnie Kamil cały czas podnosił,całował i łaskotał a Em, Sara, Kevin, Kami i Damian zaczęli rzucać się po łózkach  Ale przecież zabawa to zabawa nie ma co. Po tej całej zabawie postanowiliśmy zagrać w butelkę. Pod czas gry dowiedziałam się naprawdę kilku ciekawych rzeczy np. Kami gra na gitarze elektrycznej, Viki lubi Kamila na 75%, ulubionym filmem Kevina który kiedykolwiek był puszczany u nich na lekcjach jest "Gwiezdne jaja", Sara kiedyś bujała się w starszym bracie Emmy i wiele innych ciekawostek. Później postanowiliśmy zrobić małe karaoke i dziewczyny zaczęły śpiewać "Więc chodź pomaluj mój świat" hahahaha muzyka z podstawówki mi się przypomina.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
No mamy kolejny rozdział !!! Hahahahaha ta jak moja mama chciała by jej ściągnąć ta piosenkę na komórkę to mi tydzień po głowie leciała !!! A wy wolicie płatki z mlekiem czy mleko z płatkami ?? Za niedługo( najprawdopodobniej we wtorek) będzie kolejny rozdział i tam będzie się działo ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prosimy o komentarze(jest bez tych całych cyferek)!!! Będziemy Strasznie wdzięczne za zostawienie śladu !!