czwartek, 14 lutego 2013

Rozdział 7 "Shake It Up"

,...*.* Paczadłami Alex*.*...,
Był już ranek około 7.00. Trening miałyśmy na 9.00 więc postanowiłam zjeść jakieś porządne śniadanie żeby mieć energie i wsiąść sobie szybką kąpiel . Po śniadaniu i kąpieli ubrałam się w moje ciuchy do treningu m.in.: Luźne dresowe spodnie w kolorach reggae , sportową bluzkę i moje ukochane adidasy . Ja jako jedyna wstałam tak wcześnie , więc gdy była godzina 8.00 postanowiłam obudzić dziewczyny . Po chwili wszystkie byłyśmy już na nogach . Emma jadła śniadanie , Viki się ubierała , Sara poszła do łazienki a ja już gotowa słuchałam sobie muzyki . Gdy dziewczyny się szykowały ktoś zapukał do drzwi . Była to nasz opiekunka . Pytała się czy jesteśmy już gotowe . Opowiedziałam że za chwilę będziemy. Po chwili znowu ktoś zapukał do drzwi . Tym razem był to mój Kamil . Na przywitanie dałam mu gorącego buziaka. Kamil zapytał się czy jestem już gotowa na trening . Odpowiedziałam że tak , ale czekałam jeszcze na dziewczyny .Więc Kamil postanowił że zaczeka ze mną żebyśmy poszli wszyscy .  O 8.50 wyszliśmy na trening . Po drodze spotkaliśmy Marcina . Viki podbiegła do niego , przytuliła go i wtedy już pełnym naszym składem poszliśmy na trening . Niestety nie wiedzieliśmy gdzie on się odbywa , lecz po chwili spotkaliśmy Damiana i to on nas zaprowadził . Gdy już byliśmy na miejscu przyszła nasz trenerka i powiedziała nam co dzisiaj będziemy robić. Najpierw mieliśmy się wszyscy poznać, nasz grupa składała się z 20 osób, więc usiedliśmy w kółku i zaczęliśmy się przedstawiać. Wszyscy po kolej się przedstawili: Amanda, Kami, Nicki, Amber, Pati, Iza, Bartek, Karol , Filip, Rafał, Maks, Artur, Kuba i nasza siódemka.Jak już wszystkich znaliśmy to zaczęła się rozgrzewka. Trenerka kazała się dobrać w pary chłopa i dziewczyna,ja oczywiście ćwiczyłam w parze z Kamilem. Po pół godzinnej rozgrzewce, mieliśmy przerwę. Ja poszłam do Viki, Emmy i Sary. Zaczęłyśmy rozmawiać o różnych rzeczach, jak się odwróciłam nie widziałam Kamila, zresztą Marcina też nie podobnie jak Viki. Zaczęliśmy ich szukać. Zobaczyliśmy ich gadających i śmiejących, jakby znali się od dawna, się z tą Kami. Byłam trochę zazdrosna,no wiecie pierwszy dzień na obozie chciałam mieć go przy sobie, ale postanowiłam tam pójść i zobaczyć o czym rozmawiają. Razem z Viki podeszłyśmy i powiedziały
- Hejka-odpowiedzieli w trójkę i zaczęli się śmiać. Nie wiedziałam o co im chodzi,więc zrobiłam minę typu WTF !!
- Jestem Kami , a ty Alex tak ??- Powiedziała i podała mi rękę
- Tak- odpowiedziałam i uścisnęłam jej dłoń
- A ty zapewne Viki ??- Zapytała moja przyjaciółkę, też wyciągając dłoń w jej kierunku !!!
- Zapewne tak - odpowiedziała ściskając jej dłoń i zaczęły  się śmiać !!
- To jest moja przyjaciółka z poprzedniej szkoły !!- powiedział Marcin biorąc ją pod ramie, ale ona szybko się wyrwała i powiedziała :
- Jakby co to ja się do nich nie przyznaję !!!
- Co ???-powiedzieli obaj oburzeni
- To co słyszeliście -powiedziała Kami, wszyscy zaczęli się chichrać. Po chwili  ja powiedziałam:
- Ale na pewno tylko przyjaciółką ???- wtedy szturchnęła mnie Viki
- W tej kwestii to pytaj Kamila.-Powiedział i spojrzała na Kamila, ja też, on spojrzał na Marcina z miną typu WTF, podobnie jak  Kami. - No co byliście przecież parą.
- Dawno i nie prawda !!!- Powiedziała Kami i wtedy weszła trenerka, oznaczało to koniec przerwy, więc zebraliśmy i zaczęliśmy układać choreografie. Jako pierwszy kawałek wybraliśmy "Shake It Up", pani kazała nam pokazać co umiemy więc każdy musiała trochę do tego kawałka zatańczyć. Wszyscy tak zajebiście tańczyli. Trening skończył się około 13. Byłam masakrycznie zmęczona i jeszcze trochę zła na Kamila. Poszłam wsiąść odświeżającą kąpiel i przebrać się . Gdy już byłam czysta i ładna, postanowiłam pójść z dziewczynami na jakieś małe zakupy. Więc wybrałyśmy się do galerii. Po paru godzinkach zakupów, byłyśmy bardzo zadowolone lecz miałyśmy już mało kasy ale się opłacało tyle wydać ;). Ja kupiłam sobie taką fajną bluzę i kolczyki , Viki bluzkę i spodenki, Emma trampki a Sara T-T-shirt i bransoletkę. W galerii zjadłyśmy tez mały obiad .Gdy wróciłyśmy do pokoju okazało się że wieczorem jest pokaz starszych tancerzy. Ale że była godzina 16, a pokaz było dopiero o 19 postanowiłam trochę odpocząć. W tym czasie zadzwoniłam do mamy , powygłupiałam się z dziewczynami itp.... Gdy była godzina 17.30 ktoś zapukał do drzwi naszego pokoju . To był Kamil . Zaprosił mnie na mały spacer, a raczej randkę. Nie chciałam na początku z nim iść bo byłam jeszcze zła po tym wydarzeniu z Kami ale po chwili zgodziłam się. Podczas spaceru cały czas rozmawialiśmy. Kamil przepraszał mnie za tą sytuacje z Kami. No cóż wybaczyłam mu wszystko i po chwili doszliśmy to miejsca gdzie niektórzy nazywają go miejscem zakochanych i wtedy Kamil spojrzał mi głęboko w oczy i mnie pocałował . To było wspaniałe <3 Czułam się wtedy taka szczęśliwa. Ta chwila mogła trwać wiecznie gdyby nie to że za niedługo miał się odbyć ten pokaz. Po pocałunku poszliśmy z Kamilem coś zjeść i około 18.40 wróciliśmy do obozu . Gdy przyszłam do pokoju byłam taka zadowolona że nawet dziewczyny dziwiły się czemu jestem taka szczęśliwa. Wszystko im wytłumaczyły i po chwili wszystkie się cieszyłyśmy :D. Gdy była już 19 przyszłyśmy na umówione miejsce spotkania i po chwili rozpoczął się wspaniały pokaz . Starsi tancerze pokazali mega fajne tańce. Ja oczywiście podczas pokazu byłam z moim Kamilem a Viki z Marcinem . Oczywiście z nami były tez Sara i Emma. Po pokazie jeden z tancerzy poprosił młodsze tancerzy żebyśmy też coś pokazali. Więc ja, Sara , Emma i Viki się zgłosiłyśmy,by pokazałyśmy nasz układ który kiedyś wymyśliłyśmy . Wszystkim się bardzo to spodobało wiec dostałyśmy duże oklaski. Starsi pogratulowali nam talentu i pokaz się zakończył. Razem w dziewczynami  Kamilem i Marcinem wróciliśmy do pokoi. Przed pokojem pożegnałam się z Kamilem i poszłam do siebie. Ponieważ było jeszcze wcześnie postanowiłyśmy z dziewczynami obejrzeć jakiś film. Tym razem zamiast komedii wybrałyśmy sobie horror. Podczas horroru ktoś zapukał do drzwi a my wystraszone nie chciałyśmy otworzyć. Okazało się że to Marcin i Kamil przyszli z nami popatrzeć, bo Viki ich zaprosiła oczywiście nic mi o tym nie mówiąc, ale nie byłam zła . Oglądając film nie bałam się bo cały czas byłam wtulona w Kamila i czułam się bezpiecznie. Film był dość długi więc pod koniec byłam już zmęczona i zasnęłam. Kamil zobaczył że zasnęłam w jego ramionach więc nie budząc mnie, przytulił się do mnie i razem zasnęliśmy. Nikt nie chciał nas budzić więc razem całą noc spędziliśmy wtuleni w siebie. Gdy rano się już obudziłam i zobaczyłam że jest dopiero 6.00 i wszyscy spali, nie chciałam dalej spać więc dyskretnie poszłam się umyć. Gdy wróciłam zobaczyłam jak Kamil słodko śpi. On tak słodko wyglądał i wydawało mi się że miał smutna twarz pewnie dlatego że nie czuł mnie przy sobie :). Około 7.30 wszyscy wstali. Chłopacy oczywiście nie mogli być w naszym pokoju, bo gdyby trener zobaczył ich u nas bardzo by się zdenerwował. Wiec po cichu wrócił do siebie. Dziewczyny obudziły się, zjadły śniadanie i ubrały się . Poszłyśmy na kolejny trening, po drodze spotkałyśmy chłopaków,więc poszliśmy razem w stronę naszej sali. Pogadaliśmy trochę przed salą, a gdy wybiła 9 weszliśmy do niej i w tedy mnie i resztę załkało...
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Hejo. Sorki że taki krotki !!! Ale weny nie miałyśmy !!! Jak wam się podoba ??? Bo według mnie jest jakiś taki nudny, jednym słowem do dupy !!! A teraz chciałybyśmy życzyć szczęśliwych Walentynek, wszystkim którzy nas czytają !!! Oczywiście tym osobą które je obchodzą to szczęśliwego Dnia Singla !! Następny będzie chyba za niedługo bo powoli mi wena wraca !! XD                                                                                VViki:**i Ola

5 komentarzy:

  1. Czytam, fajnie piszecie,
    A może mi ktoś powiedzieć, jak zmienić tło na takie swojego pomysłu, jak tu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się że czytasz ! A tło można zmienić wchodząc na szablo i dostosuj, a dalej to już łatwo..

      Usuń
  2. Jak zrobiłyście że jest bez tych całych cyferek?

    OdpowiedzUsuń
  3. No weszłyśmy na Ustawienia a później na posty i komentarze i tam jest Włącz weryfikację obrazkową i tam zmieniłyśmy na nie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham to co z resztą wiesz sorka za nieobecność
    Zapraszam na nowego bloga
    http://mika996.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o komentarze(jest bez tych całych cyferek)!!! Będziemy Strasznie wdzięczne za zostawienie śladu !!