^^Paczadłami Alex *.*^^
Ponieważ był to ostatni dzień ferii postanowiłyśmy z dziewczynami miło go spędzić więc zaplanowałyśmy się na nockę u Viktori..
Około 17 przyszłam ja. Pokój Viki był świetny, był świeżo po remoncie i widziałam go pierwszy raz, ściany biało-zielone i dodatki w odcieniach fioletów. Cudny pokój !! Pomogłam Viki przygotować chipsy, napoje i inne słodycze. Chwilę pogadałyśmy i tak około 18 pojawiły się Sara i Emma. Przebrałyśmy się w pidżamki, ja miałam w pacyfki, Viki z flaga USA i potworem ciasteczkowym, Em tylko z potworem ciasteczkowym, a Sara z Myszką Miki. Rozłożyłyśmy materace, koce i poduszki. Postanowiłyśmy zrobić sobie konkurs ,"Jaka to melodia ''.Wtedy Em powiedziała :
-Viki ty puszczaj !!
-Czemu zawsze ja ??- Zapytała Viki
-Ponieważ ty znasz wszystkie nasze piosenki i byś je od razu zgadłaś !!!- Powiedziała Sara
-No dobra - Powiedziała Viki udając fochniętą i puściła pierwszą piosenkę
-"Nie zatrzymasz mnie" Jula-zgadła Sara. Potem Viki puściła drugą.
-"Lalalove Honey"- Tym razem zgadłam ja, Viki puściła kolejna piosenkę.
- Ewelina Lisowska "W stronę słońca " - zgadła Em.
I tak grałyśmy do około 20.00. Potem obejrzałyśmy film ,, Wieczny student 1 '' . Film ten był mega śmieszny i zboczony. Około 22 po filmie wygłupiałyśmy się i Emmie wyleciał z torby numer który dostałyśmy od Kamila Bednarka do tej agencji tanecznej . Miałam pewien pomysł , wiec podeszłam do Viki i powiedziałam :
- Viki, a może byśmy jednak zadzwoniły do tej agencji i zapytały się czy są wolne miejsca na ten obóz , po przecież taka okazja nie zdarza się często.
Victoria na to :
- Dobry pomysł Alex tylko że jest już późno więc może jutro zadzwonimy ?
- Ok -odpowiedziałam :)
Pogadałyśmy się jeszcze trochę i około 24 poszłyśmy spać ...
Rano obudziłyśmy się , zjadłyśmy śniadanie , ubrałyśmy i umyłyśmy . Było około 10 więc postanowiłyśmy w końcu zadzwonić. Na początku mieliśmy lekką sprzeczkę która z nas miała rozmawiać z ta agencją, ale po chwili doszłyśmy do ugody i wypadło na mnie. Więc wybrałyśmy numer i czekałyśmy aż ktoś odbierze . Po krótkiej chwili odebrał szef agencji i zaczęła się rozmowa :
- Tak słucham - powiedział szef
- ee dzień dobry , nazywam sie Alex czy to jest agencja dla tancerzy ?
- Owszem , w czym mogę pomóc
- Chciałabym wraz z moimi 3 przyjaciółkami zapisać się za obóz dla początkujących czy są jeszcze wolne miejsca ?
- Moment sprawdzę...
Czekałyśmy z niecierpliwością na odpowiedź .. gdy nagle ...
- Tak ! są 4 wolne miejsca to zapisać panie ?
Bardzo ucieszyłyśmy się na tą wiadomość !!!
- Szybko Alex powiedz że się zgadzamy - krzyknęła Sara
Ja bez wahania powiedziałam do telefonu:
- Tak proszę nas zapisać . A kiedy zaczyna się ten obóz ?
- Rozpoczęcie będzie za 2 tygodnie w Opolu ..
- Dobrze - odpowiedziałam.
- A i muszą mieć panie zgodę od rodziców na kartce żeby móc być w obozie, ponieważ będzie on trwał miesiąc.
- Ok rozumiem dziękuje bardzo to dla nas ogromna radość że dostaniemy się do agencji tanecznej.
- Mnie to też cieszy ale żeby bycie się dostały do szkoły dla młodych artystów muszą panie zdać ten obóz dla początkujących, na którym pod koniec wybierzemy najlepszych i oni dostana się do szkoły.
- Dobrze rozumiemy , dziękujemy bardzo , do widzenia.
- Do widzenia
Rozłączyłam się . Przez 10 sekund była cisza a my patrzyłyśmy na siebie z nie dowierzaniem aż po chwili ...
- HURRRAAAAA !!! POJEDZIEMY NA OBÓZ!!!! - krzyknęła Emma .
- TAK !!!! :D Tylko musimy zdobyć zgody od rodziców- odpowiedziałam.
- Będzie ciężko ale damy rade - powiedziała Sara.
- Pewnie, nie poddamy się - odpowiedziała Viki.
Tak więc około 11.00 ja , Sara i Emma pożegnałyśmy się z Viki i rozeszłyśmy się do naszych domów.
Wracając do domu zauważyłam że do domu koło nas wprowadza się ktoś nowy, ponieważ była zima, ale spokojnie wróciłam do domu by oznajmić rodzicom że wyjadę na obóz !!
Gdy już weszłam do domu powiedziałam mojej mamie że razem z dziewczynami zapisałyśmy się na obóz taneczny . Mama była bardzo zdziwiona lecz po chwili uśmiechnęła się do mnie i powiedziała :
- Alex cieszę się że będziecie rozwijać swoje pasje a możesz mi powiedzieć kiedy ten obóz będzie ?
- Za 2 tygodnie mamo ..
- Aha a ile będzie trwał ?
- Miesiąc a czemu się pytasz ?
- A co ze szkołą ?
- Mamo nie martw się wszystko potem nadrobimy ! :)
- No dobrze ale trzymam cię za słowo
- Obiecuje , jak tylko wrócimy zabierzemy się mocno za naukę
- No dobrze to zgadzam się a co na to mamy od Viki , Sary i Emmy ?
- Jeszcze nie wiem zadzwonię do dziewczyn wieczorem to się dowiem .
- Dobrze .
- A i jeszcze jedno. Ktoś się koło nas wprowadza??
- Tak, Pani Dominika i Pan Michał, mają syna w twoim wieku, chyba będzie chodził do twojej klasy !
-Aha
Nadszedł wieczór . Około 19.00 zadzwoniłam do Viki i zapytałam się czy jej mama zgadza się na wyjazd na ten obóz. Odpowiedziała że tak . Bardzo się ucieszyłam . Potem zadzwoniłam do Sary . Sara powiedziała że jej mama się też zgadza . Wreszcie zadzwoniłam do Emmy i gdy dowiedziałam się że jej mama nie jest za bardzo za tym żeby pojechała na obóz natychmiast powiedziałam jej żebyśmy się spotkały u mnie razem z jej mamą i resztą dziewczyn i uzgodniły wszystko .
^^Następny dzień^^
Około 14 przyjechała Emma z mamą a po chwili Viki i Sara i ich mamy . Starałyśmy się przekonać mamę od Emmy jednak nie udało się . Po chwili moja mama powiedziała żebyśmy poszły na spacer z psem, a ona spróbuje przekonać mamę Emmy do obozu. Więc po chwili poszłyśmy razem z psem do parku. Gdy wróciłyśmy a było to około 15.45 wyszła moja mama i powiedziała ze mama Emmy po długiej rozmowie w końcu się zgodziła. Byłyśmy takie szczęśliwe! Po jakimś czasie dziewczyny wraz z mamami wróciły do siebie , a ja byłam taka szczęśliwa , po przecież ten obóz to początek drogi do sławy i spełnić swoje marzenia :).
Gdy był już wieczór ja poszłam się umyć, zjadłam małą kolacje i z uśmiechem na twarzy położyłam się spać. Pomyślałam że to były na razie najlepsze ferie w moim życiu.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
zostawiam ślad :D
OdpowiedzUsuń